کاخ سفید: به مسیر دیپلماسی در وین ادامه می‌دهیم

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره روند مذاکرات وین برای احیای برجام گفت: این حقیقت که ما قرار است دور پنجم این گفت‌وگوها را آغاز کنیم هرچند به صورت غیرمستقیم، نشانه این است که ما به دیپلماسی ادامه می‌دهیم.

کاخ سفید: به مسیر دیپلماسی در وین ادامه می‌دهیم
کد خبر: 489316
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۰۸:۱۷:۳۷

اعتمادآنلاین| سخنگوی کاخ سفید با تکیه بر ادعاهای بی اساس علیه کشورمان، مذاکرات وین را بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای توصیف کرد و گفت: ما به مسیر دیپلماسی ادامه می دهیم.

به گزارش ایسنا، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره روند مذاکرات وین برای احیای برجام گفت: این حقیقت که ما قرار است دور پنجم این گفت‌وگوها را آغاز کنیم، هرچند به صورت غیرمستقیم، نشانه این است که ما به دیپلماسی ادامه می‌دهیم.

بنا بر گزارش وب سایت کاخ سفید، وی افزود: ما کماکان معتقدیم که این رویکردی کاملا درست و با گام‌های درست است، چراکه به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای مرتبط است.

جن ساکی در ادامه تصریح کرد: ما می دانیم که این مسیر زمانبر است، لحظات چالش برانگیز و سخت در آن وجود دارد و گفت‌وگوها دشوار است اما جایگزین آن، عدم مذاکرات دیپلماتیک و نبود نظارت بر ظرفیت‌های (هسته ای) ایران است.

سخنگوی کاخ سفید همچنین اظهار داشت: بنابراین بهترین دیپلمات‌ها (در این مسیر) حضور دارند و ما به کار خود، به همکاری با شرکای اروپایی‌مان ادامه می دهیم تا ببینیم چه چیزی در آنجا (وین) به دست می آوریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها