کد خبر: 489387
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۰۹:۴۸:۲۹
| |

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

هشدار سیلاب و آبگرفتگی معابر برای امروز در 5 استان

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به شدت بارش های امروز نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلاب وخسارت به محصولات کشاورزی در استان های آذربایجان غربی و شرقی،اردبیل، زنجان و شمال کرمانشاه هشدار داد.

هشدار سیلاب و آبگرفتگی معابر برای امروز در 5 استان
کد خبر: 489387
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۰۹:۴۸:۲۹

اعتمادآنلاین| «کبری رفیعی» درباره وضعیت آب وهوای امروز گفت: امروز در شمال غرب و غرب بارش باران پیش‌بینی می‌شود. هم چنین در مناطقی از اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، سمنان، گیلان، شرق گلستان و تهران در ساعات عصر بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: به تدریج بارش‌ها، استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، مرکزی، قم، شمال فارس، غرب اصفهان، شمال و شرق خوزستان،چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد را نیز در برمی‌گیرد.

رفیعی گفت: شدت بارش‌ها امروز به زنجان و اذربایجان غربی و شرقی مربوط می شود. اما شدت بارش روز چهارشنبه در مازندران است و شمال شرق کشور همدان اصفهان و یزد نیز بارش باران خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: همچنین در این روز شاهد کاهش نسبی دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور خواهیم بود. و آب های خزر تا فردا و شرق عمان تا پایان هفته مواج است.

به گفته رفیعی امروز و فردا در تهران احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز در اذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، کردستان و شمال کرمانشاه با توجه به شدت بارش ها احتمال سیلاب و ابگرفتگی معابر عمومی و خسارت به محصولات کشاورزی وجود دارد. برخورد صاعقه و کاهش کیفیت هوا نیز پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رفیعی، آسمان تهران صاف تا نیمه‌ابری است و در برخی ساعات افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید، رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. امروز دمای تهران به 32 درجه بالای صفر می رسد و پیش بینی فردا خداقل دما در تهران 21 درجه بالای صفر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها