محمدحسین فرهنگی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس:

ثبت‌نام کاندیداهای عضویت در هیات‌رئیسه مجلس آغاز می‌شود

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: ثبت‌نام نمایندگان متقاضی عضویت در هیات رئیسه از ساعت 18 امروز آغاز می‌شود. تا الان تعدادی از نمایندگان در فراکسیون اکثریت برای عضویت در هیات‌رئیسه ثبت‌نام کردند اما هنوز کسی برای ریاست مجلس ثبت‌نام نکرده است.

ثبت‌نام کاندیداهای عضویت در هیات‌رئیسه مجلس آغاز می‌شود
کد خبر: 489495
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۲:۰۲:۱۱

اعتمادآنلاین| سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ثبت نام نمایندگان متقاضی عضویت در هیات رئیسه از ساعت 18 امروز آغاز می‌شود گفت که تا الان تعدادی از نمایندگان در فراکسیون اکثریت برای عضویت در هیات رئیسه ثبت نام کردند اما هنوز کسی برای ریاست مجلس شورای اسلامی ثبت نام نکرده است.

به گزارش ایسنا، محمدحسین فرهنگی در نشست خبری ظهر امروز (سه شنبه 4 خرداد ماه) خود اظهار کرد: در جلسه اخیر هیات رئیسه موضوعات مختلفی از جمله در مورد انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌ها مطرح شد که با کیفیت بهتری نسبت به سال گذشته برگزار شود و اجلاسیه دوم آغاز به کار کند.

وی ادامه داد: در مورد کمیسیون‌ها طبق قانون باید یک سال از انتخابات کمیسیون گذشته باشد و با توجه به این‌که برخی کمیسیون‌ها سال گذشته با تاخیر تشکیل شدند این موضوع باید در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها مورد توجه قرار گیرد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آقای قالیباف در جلسه هیات رئیسه توضیحاتی را درباره مساله بورس ارائه کردند و روز گذشته همچنین جلسه شورای عالی سران بود که سه محور دیگر در مورد بورس تصمیم‌گیری شد و یک محور باقی‌مانده که امیدواریم با نهایی شدن این تصمیمات اتفاقات مثبتی در بورس رخ دهد و آثارش را در کاهش قیمت‌ها به جای بگذارد.

وی با اشاره به بحث و بررسی در مورد رمزارزها در جلسه سران گفت: در این باره بنابر تعطیلی نیست بلکه بنابر افزایش نظارت، ساماندهی و کنترل است تا اتفاقاتی که در مورد موسسات مالی افتاد تکرار نشود و بانک مرکزی و وزارتخانه‌های اقتصاد و صنعت با هماهنگی بیشتر کار را پیگیری کنند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که ثبت نام کاندیداهای عضویت در هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی از ساعت 18 امروز آغاز می‌شود، گفت: البته در فراکسیون اکثریت ثبت نام صورت گرفته چهار پنج نفر برای نایب رئیسی، 25 نفر برای دبیری و 20 نفر برای نظار ثبت نام کردند اما تا این لحظه کسی برای ریاست مجلس ثبت نام نکرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها