کارگردان گودزیلا به سراغ یک کتاب کمیک رفت

سازنده «گودزیلا در برابر کونگ» اقتباس کمیک «هاردکور» را فیلم می‌کند.

کارگردان گودزیلا به سراغ یک کتاب کمیک رفت
کد خبر: 489572
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۱۳:۴۳:۵۱

اعتمادآنلاین| آدام وینگارد کارگردان بعد از نمایش موفق و پرسود فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» برنامه کاری شلوغی دارد.

به گزارش مهر، این فیلمساز قرار است روی صندلی کارگردانی پروژه «هاردکور» بنشیند که اقتباسی از مجموعه کمیک بوک‌هایی به همین نام از رابرت کرکمن خالق مجموعه «واکینگ دد» و مارک سیلوستری است.

این پروژه به عنوان یک تریلر اکشن علمی‌تخیلی توصیف شده که داستان سفر یک سرباز را در حالی توصیف می‌کند که بدون اینکه دستانش را کثیف کند دنیا را نجات می‌دهد. فیلمنامه بر پایه ایده اولیه اصلی کرکمن نوشته شده که وینگارد آن را در همراهی با ویل سیمونز بازنویسی می‌کند.

شرکت مونتاک چر که متعلق به وینگارد است در همراهی با کرکمن، دیوید آلپرت و شان فرست مسئولیت تهیه‌کنندگی این پروژه را بر عهده خواهد داشت و مت رایلی معاون تهیه شرکت یونیورسال پیکچرز هم نماینده این شرکت در فیلم خواهد بود.

«گودزیلا در برابر کونگ» در فصل بهار و در حالی که سینماهای جهانی دوباره باز شدند و واکسیناسیون کروناویروس به آرامی در سراسر جهان آغاز شد، توانست به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند.

این فیلم که از روز سی‌ و یکم مارس کار خودش را در سینماها آغاز کرد، تا به حال بیش از 400 میلیون دلار فروخته و بهترین فروش را در میان تمام فیلم‌های دوران پاندمی به خود اختصاص داده است. این فیلم به طور همزمان در سینماها و در سرویس استریمینگ اچ‌بی‌او مکس پخش شد.

وینگارد در حال حاضر مشغول مذاکره برای کارگردانی یک فیلم هیولامحور دیگر برای شرکت لجندری انترتینمنت است که فیلم «کونگ» را تهیه کرده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها