کد خبر: 489867
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۱:۰۳:۰۰
| |

سردار یداله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران:

انتخابات بخشی از میدان نبرد با دشمنان و حوزه استکبار است / دشمن همواره حضور دارد و توطئه می‌کند

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: در این شرایط باید حق جهاد را ادا کنیم زیرا جهاد تعطیل بردار نیست چون دشمن همواره حضور دارد و توطئه می‌کند.

انتخابات بخشی از میدان نبرد با دشمنان و حوزه استکبار است / دشمن همواره حضور دارد و توطئه می‌کند
کد خبر: 489867
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۱:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سردار یداله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران، پیش از ظهر چهارشنبه در یادواره 150 شهید روحانی شرق استان با بیان اینکه در عرصه‌ای وارد کارزار با دشمنان هستیم که نوع مجاهدت سختی بیشتری دارد به انتخابات پیش روی اشاره کرد و گفت: صحنه انتخابات بخشی از میدان نبرد ایران اسلامی با دشمنان و حوزه استکبار است.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه امروز هیچ صحنه و عرصه و میدانی را نمی‌توان پیدا کرد که نبرد بین اسلام و کفر در جریان نباشد، افزود: این جمله آمریکایی‌ها که همه گزینه‌ها روی میز است نشان می‌دهد تلاش دارند از حرکتی برای توقف نظام اسلامی دریغ نمی‌کنند.

سردار جوانی با عنوان اینکه جمهوری اسلامی با آرمان تمدن سازی در پی پیروزی انقلاب اسلامی مستقر شد، گفت: تاکنون همه توطئه‌های دشمنان خنثی شده است و در دوران دفاع مقدس به رغم تجهیز رژیم بعث و صدام در پرتو مجاهدت‌ها؛ خرمشهر آزاد شد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس الگوی تمام عیار برای همه مجاهدت‌ها و صحنه‌ها و میادین است، گفت: این صحنه نبرد در دفاع مقدس، مبارزه با داعش، کمک به مظلومان و گروه‌های مقاومت، مبارزه با دشمن در عرصه فرهنگی، مبارزه با فتنه 88 محقق می‌شود.

سردار جوانی با بیان اینکه امروز صحنه و میدان نبرد، انتخابات است و باید حضور باشکوهی داشته باشیم، گفت: امروز مقام معظم رهبری حضور به موقع و به هنگام در صحنه‌ها را طلب می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه کربلا با اشاره به فرمایشات حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری درباره آزادسازی خرمشهر ادامه داد: خرمشهر توسط صدام به دژ محکم تبدیل شده بود و با مجاهدت و مقاومت مردم، خرمشهر آزاد شد.

وی گفت: امروز دشمنان به دل‌هایی که تصرف کردند، دلخوش کردند و خرمشهرهایی در تصرف دشمن است و این جغرافیای زمینی نیست و دشمن با این حرکت در پی ایجاد یاس و ناامیدی است.

سردار جوانی با عنوان اینکه سرمایه گذاری دشمن در حوزه عملیات نرم انجام شده است و منتظر است در 28 خرداد نتیجه آن را بگیرد، گفت: در این شرایط باید حق جهاد را ادا کنیم زیرا جهاد تعطیل بردار نیست چون دشمن همواره حضور دارد و توطئه می‌کند.

این خبر تکمیل می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها