حسن رسولی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

برای جریان اصلاحات نامزدی نمانده است / این آرایش انتخاباتی برای برقراری یک رقابت انتخاباتی در سطح ملی نیست

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: برای جریان اصلاحات هم اساساً نامزدی نمانده است و معتقدم برای سایر نامزدهای انتخاباتی هم از جمله خود جناب آقای رئیسی این صورت‌بندی مناسب و مطلوبی نباشد‌.

برای جریان اصلاحات نامزدی نمانده است / این آرایش انتخاباتی برای برقراری یک رقابت انتخاباتی در سطح ملی نیست
کد خبر: 489870
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۱:۰۵:۲۲

اعتمادآنلاین| حسن رسولی درباره افراد تایید صلاحیت شده برای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که در 28 خرداد برگزار می‌شود، گفت: لیستی که توسط شورای نگهبان از بین ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات ریاست‌جمهوری صلاحیت‌شان مورد تائید قرار گرفته است، از حیث شمولیت و دربردارندگی نمایندگی سلایق و جریانات سیاسی کشور، لیست کمک‌کننده به افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی نیست.

به گزارش ایلنا، وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری بارها در مورد افزایش مشارکت سخن گفتند که مسئله مهمی در امر انتخابات است، عنوان کرد: از 14 نفری که جبهه اصلاحات ایران پیشنهاد کرد و 11 نفر از این عزیزان آمدند و برنامه‌های خودشان ارائه دادند، نهایتاً 9 نفرشان ثبت‌نام کردند که هیچ‌کدام از آن‌ها جزو تائیدشدگان نیستند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: این آرایش انتخاباتی دربردارنده ظرفیت ایجاد نشاط انتخاباتی و برای برقراری یک رقابت انتخاباتی در سطح ملی نیست.

وی ادامه داد: برای جریان اصلاحات هم اساساً نامزدی نمانده است و معتقدم برای سایر نامزدهای انتخاباتی هم از جمله خود جناب آقای رئیسی این صورت‌بندی مناسب و مطلوبی نباشد‌.

رسولی خاطرنشان کرد: بیماری کرونا، فشار معیشتی و اقتصادی بی‌سابقه وارد بر مردم به صورت بلقوه زمینه جلب مشارکت مردم در انتخابات 28 خرداد ضعیف بود با این لیست غیر برانگیزاننده به اعتقاد من بازهم شاهد کاهش مشارکت خواهیم بود.

وی اظهار داشت: با کاهش مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری در عرصه بین‌المللی و داخلی صدماتی متوجه قدرت و منافع ملی خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها