کد خبر: 489964
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۳:۴۵:۲۹
| |

شریعتمداری:

پتروشیمی جم پیشرو در مبارزه با فساد، شفافیت و مسئولیت‌های اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در همایش تجلیل از عملکرد بنگاه‌های اقتصادی برتر ضمن تقدیر از پتروشیمی جم و اهدای نشان ممتاز جهش تولید، این شرکت را به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در زمینه جهش تولید و بهره‌وری و از سردمداران مبارزه با فساد، شفافیت و پیشرو در مسئولیت‌های اجتماعی معرفی کرد.

پتروشیمی جم پیشرو در مبارزه با فساد، شفافیت و مسئولیت‌های اجتماعی
کد خبر: 489964
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۳:۴۵:۲۹

اعتمادآنلاین| طی همایشی با حضور "محمّد شریعتمداری"، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدیران و شرکت‌های برتر در حوزه جهش تولید و بهره‌وری معرفی و از آنان قدردانی شد.

تقدیر از پتروشیمی جم و محمدرضا سعیدی، مدیرعامل این شرکت به سبب کسب نشان ممتاز جهش تولید بنگاه‌های برتر صندوق بازنشستگی کشور بوده است.

در لوح تقدیری که از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم اهدا شده آمده است: "سال 99 با دوراندیشی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شد، با عنایت خداوند به رغم تشدید تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های شدید مالی و تجاری و نیز آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، دستاوردهای بزرگ و درخشانی برای عزت و استقلال ملّی حاصل شد.

تدبیر و تلاش جنابعالی و همکاران محترم آن شرکت برای عبور از کمند این تنگناها و کسب عنوان «عملکرد ممتاز در جهش تولید» از طریق دستیابی به رکورد تولید در دوران فعالیت شرکت، افزایش گریدها و محصولات جدید، و رشد صادرات و ارزآوری در شرایط تحریم قابل ارج و تقدیر است. از درگاه خداوند منان توفیق روزافزون آن مجموعه را مسئلت دارم."

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عملکرد شرکت پتروشیمی جم را قابل تقدیر دانست و با اشاره به سودآوری این شرکت در سال گذشته و سایر رکوردهای تولید گفت: «علاوه بر این پتروشیمی جم همواره در مباحثی چون مبارزه با فساد و همچنین مسئولیت‌های اجتماعی پیشرو بوده و اقدامات ارزشمندی انجام داده است.»

گفتنی است پتروشیمی جم سال گذشته موفق شد با تولید بیش از یک میلیون و 220 هزار تن، رکورد تاریخی تولید اتیلن را ثبت کند.

تولید تجمعی واحد الفین پتروشیمی جم نیز برای نخستین بار به رقم کم سابقه بیش از یک میلیون و 847 هزار تن تولید اتیلن رسید که نسبت به مدت مشابه سال 1398 با رشد 7 درصدی بیش از 126 هزار تن افزایش داشته و ثبت این رکورد منجر به جهش تولید در سایر زنجیره‌های ارزش پتروشیمی جم و ثبت بالاترین میزان تولید محصولاتی چون پلی اتیلن سبک خطی، پلی‌اتیلن سنگین، پروپیلن و… نیز گردیده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها