نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات 1400 معرفی شد

حزب موتلفه اسلامی، در بیانیه‌ای اعلام کرد: اکنون نیز با اعلام شورای نگهبان، بر حسب رای قاطع شورای مرکزی و دبیران استان‌ها و شهرستان‌ها و اعضای حزب در سراسر کشور حمایت خود را از سیدابراهیم رییسی اظهار می‌داریم.

نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات 1400 معرفی شد
کد خبر: 490012
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۵:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حزب موتلفه اسلامی در بیانیه‌ای سید ابراهیم رییسی را نامزد خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، همزمان با اعلام اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده از طرف شورای نگهبان حزب موتلفه درباره انتخابات 28 خرداد 1400 در بیانیه ای اعلام کرد: انقلاب اسلامی با ریل گذاری هوشمندانه امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی و با رهنمودهای رهبری معظم مراحل خطیر و حساسی را طی می کند. ایران اسلامی در حالی وارد قرن جدید شده است که ندای‌اسلام خواهی و عدالت‌طلبی از جای جای جهان به گوش می‌رسد و انقلاب در شرایطی است که دشمنان اسلام و ایران در بحران‌های سخت افتاده اند. ایران قوی‌تر از هر زمان در منطقه و جهان حضور دارد.

حزب موتلفه در این بیانیه یادآور شده است: ما در آستانه یک تصمیم‌گیری مهم در سطح ملی برای نوسازی نظام اجرایی کشور هستیم. دقت، هوشیاری و انتخاب احسن می‌تواند انقلاب را در تامین منافع و مصالح ملی و بیداری ایران قوی موفق‌تر نماید.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما انتخابات را یک فرصت برای تولید قدرت ملی و حل مدبرانه مشکلات می دانیم. امنیت نظام و مردم رابطه مستقیم و تاثیرگذار با موضوع انتخابات و عمق و ژرفای مشارکت دارد، از سوی دیگر انتخابات فرصتی برای بازخوانی عملکرد دولت مستقر است. حزب موتلفه اسلامی انتخابات را نماد وحدت ملی می داند که باید طی یک رقابت اخلاقی و سالم مردم را به انتخاب احسن و اصلح برساند.

حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مردم در پی حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و خواهان مبارزه جدی با فساد هستند، گفت: مردم به دنبال کسی هستند که عملکرد انقلابی و جهادی داشته باشد، به قانون اساسی عمل کند و در برابر قانون تمکین داشته باشد، در برابر تهاجم فرهنگی دشمن بایستد و با اقتدار و بر اساس عزت، حکمت و مصلحت حضوری عزتمند در صحنه بین‌المللی داشته باشد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ما در این انتخابات پنج شخصیت تراز ریاست جمهوری حزب را مطرح کردیم و از آغاز با توجه به ویژگی‌های آیت الله رئیسی اعلام کردیم که در صورتی که ایشان به درخواست‌های ارزش گرایان برای ثبت نام در ریاست جمهوری پاسخ مثبت دهند نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری ایشان خواهند بود. اکنون نیز با اعلام شورای نگهبان، بر حسب رای قاطع شورای مرکزی و دبیران استان‌ها و شهرستان‌ها و اعضای حزب در سراسر کشور حمایت خود را از ایشان اظهار می‌داریم و از مردم قهرمان دعوت می‌نماییم با حضور گسترده در رای دهی 28 خرداد 1400 در تحقق بیانیه گام دوم و دستیابی به تمدن نوین اسلامی و دولت کریمه و رفع مشکلات و تکامل و پیشرفت و اقتدار و ایجاد زندگانی شاد و سعادتمند به ایشان رای بدهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها