دیدار ماکرون با فرمانده کل ارتش لبنان و تاکید بر اهمیت حمایت از ارتش

امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه، روز چهارشنبه با ژوزف عون، فرمانده کل ارتش لبنان که به دعوت ژنرال فرانسوآ لوکوآنتر، همتای فرانسوی خود، به این کشور سفر کرده است، گفت‌وگو کرد. این اولین بار است که یک فرمانده کل ارتش لبنان با رئیس جمهوری فرانسه دیدار می‌کند.

دیدار ماکرون با فرمانده کل ارتش لبنان و تاکید بر اهمیت حمایت از ارتش
کد خبر: 490104
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۶ ۰۹:۲۵:۰۲

اعتمادآنلاین| رئیس‌جمهوری فرانسه در دیدار خود با فرمانده کل ارتش لبنان اظهار کرد، تشکیل دولت قادر به اجرای اصلاحات لازم در لبنان منوط بر بسیج کمک‌های بین‌المللی طولانی مدت است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه، روز چهارشنبه با ژوزف عون، فرمانده کل ارتش لبنان که به دعوت ژنرال فرانسوآ لوکوآنتر، همتای فرانسوی خود، به این کشور سفر کرده است، گفت‌وگو کرد. این اولین بار است که یک فرمانده کل ارتش لبنان با رئیس جمهوری فرانسه دیدار می‌کند.

به گفته کاخ ریاست جمهوری فرانسه، ماکرون همچنین بر حمایت مستمر فرانسه از نیروهای مسلح لبنان که ستون واقعی ثبات این کشور است، تاکید کرد.

امانوئل ماکرون پس از بازدید از لبنان درست پس از انفجاری که بندر بیروت را ویران کرد، از رهبران لبنان خواست تا ظرف 15 روز دولت اصلاحاتی تشکیل دهند.

در اول سپتامبر 2020، در سفری مجدد به پایتخت لبنان، اعلام کرد که تعهد رهبران را برای ایجاد این دولت و همچنین رفع انسداد کمک‌های بین‌المللی به دست آورده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها