رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران:

انتخابات 1400| انتخابات ایران بهار رسانه‌های بیگانه است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از بزنگاه‌های جدی رسانه‌های خارجی را موسم انتخابات عنوان کرد و گفت: انتخابات ایران بهار رسانه‌های بیگانه است.

انتخابات 1400| انتخابات ایران بهار رسانه‌های بیگانه است
کد خبر: 490137
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۶ ۱۰:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در دیدار با فعالان رسانه ای و فضای مجازی تبریز با بیان اینکه هر رسانه ای به دنبال هدفی است، اظهار کرد: از اول انقلاب موضع رسانه های خارجی نسبت به جمهوری اسلامی مشخص است و هر بار با مطالب جدید اقدامات خود علیه ایران را انجام می دهند.

به گزارش ایرنا، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از بزنگاه‌های جدی رسانه‌های خارجی را موسم انتخابات عنوان کرد و گفت: انتخابات ایران بهار رسانه‌های بیگانه است.

سردار شریف با بیان اینکه دشمن همواره با موضوعاتی از قبیل پشیمانی مردم از انقلاب، نداشتن آینده روشن و بحرانی بودن شرایط به دنبال مایوس کردن مردم از نظام است، گفت: نباید داشته های چهل ساله مان را با خبرسازی های دروغین به ثمن بخس بفروشیم.

سخنگوی سپاه با تاکید بر اینکه نباید در دام برخی رسانه ها بیافتیم، خاطرنشان کرد: رسانه های ما باید در عین تسلط بر موضوع کاری و انتشار اخبار، حرمت و آبروی افراد را نیز در نظر بگیرند و نباید در رسانه به اشخاص تهمت بزنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها