کد خبر: 490338
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ۰۹:۲۲:۴۳
| |

محمدرضا دامغانی:

لیگ ملت‌ها فرصت خوبی برای سنجیدن عیار بازیکنان است/ هدف اصلی والیبال درخشش در المپیک خواهد بود

کارشناس والیبال گفت: لیگ ملت‌های والیبال فرصت خوبی برای سنجیدن عیار بازیکنان خواهد بود.

لیگ ملت‌ها فرصت خوبی برای سنجیدن عیار بازیکنان است/ هدف اصلی والیبال درخشش در المپیک خواهد بود
کد خبر: 490338
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۷ ۰۹:۲۲:۴۳

اعتمادآنلاین| محمدرضا دامغانی، کارشناس والیبال درباره شرایط تیم ملی ایران جهت حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 اظهار کرد: با توجه به صحبت‌هایی که بین فدراسیون و آلکنو شده این بازی‌ها به منزله رقابت های تدارکاتی برای ملی پوشان خواهد بود. قطعا این مسابقات می تواند میدان خوبی برای سنجیدن عیار بازیکنانی باشد که قرار است در لیست 12 یا 14 نفره المپیک قرار بگیرند و از طرفی فرصت مناسبی است تا آلکنو هم به شناخت بهتر و بیشتری نسبت به تیم کشورمان برسد.

به گزارش برنا، البته که تیم ملی ایران تیم کم تجربه ای نیست و قطعا می‌تواند در این مسابقات عملکرد قابل قبولی را ارائه بدهد.



او درمورد عملکرد احتمالی ایران در المپیک گفت: المپیک با همه رویدادهای ورزشی دنیا متفاوت است. حالا جدا از تیم ملی کشورمان سایر 11 تیم حاضر در این مسابقات با یک برنامه ریزی چهارساله شرکت می کنند. همه به دنبال موفقیت هستند و تیم ملی هم قبلا تجربه المپیک را داشته است و مدتهاست که تعداد خوبی بازیکن لژیونر دارد. همه این موارد در نتیجه گرفتن موثر خواهد بود. فکر می کنم در مرحله مقدماتی بازی های خوبی داشته باشیم اما در ادامه قطعا با دشواری همراه خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها