کد خبر: 490623
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۰۹:۵۶:۰۰
| |

محسن مهرعلیزاده، نامزد انتخابات ریاست جمهوری:

برخی ارز را دریافت کردند و به ریش مردم و دولت خندیدند / معتقد به یکسان سازی نرخ ارز هستم / دخالت موجب ایجاد رانت و فساد خواهد شد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: من معتقد به یکسان سازی نرخ ارز هستم و باور دارم که قیمت ارز باید در بازار تعیین شود و دولت دخالتی نکند چون دخالت موجب ایجاد رانت و فساد خواهد شد. 

برخی ارز را دریافت کردند و  به ریش مردم و دولت خندیدند /  معتقد به یکسان سازی نرخ ارز هستم / دخالت موجب ایجاد رانت و فساد خواهد شد
کد خبر: 490623
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۰۹:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محسن مهرعلیزاده، نامزد انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به برخی از نابسامانی‌های بازار ارز اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات کشور در چند سال گذشته که منجر به رکود و مشکلات دیگر شد، نرخ ارز و افزایش آن بود.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: برای عبور از این مشکل نرخ ارز دستوری و ارز 4200 یکی از راهکارهای دولت بود اما این شیوه از نرخ‌گذاری نه تنها موفق نبود بلکه هم رانت ایجاد کرد و هم موجب فساد شد. من موافق این گونه مدیریت بازار ارز نیستم و باید اینگونه نرخ گذاری‌ها متوقف شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: برخی این ارز را دریافت کردند اما نه در کار تولید سرمایه گذاری شد و نه واردات به سرانجام رسید و آنان به ریش مردم و دولت خندیدند.

مهرعلیزاده با بیان اینکه برای پیشگیری از چنین اتفاقاتی باید نرخ ارز دستوری حذف شود، گفت: من معتقد به یکسان سازی نرخ ارز هستم و باور دارم که قیمت ارز باید در بازار تعیین شود و دولت دخالتی نکند چون دخالت موجب ایجاد رانت و فساد خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها