کد خبر: 490653
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۰:۳۵:۴۰
| |

رایزنی‌های نمایندگان ویژه سازمان ملل و آمریکا در مسقط/ وزیر خارجه عمان خواهان آتش‌بس در یمن شد

بدر البوسعیدی، وزیر خارجه عمان اعلام کرد، با نماینده آمریکا در یمن تلاش‌های بین المللی را برای پایان دادن به جنگ در این کشور بررسی کرد.

رایزنی‌های نمایندگان ویژه سازمان ملل و آمریکا در مسقط/ وزیر خارجه عمان خواهان آتش‌بس در یمن شد
کد خبر: 490653
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۰:۳۵:۴۰

اعتمادآنلاین| وزیر خارجه عمان پس از سفر دو نماینده آمریکا و سازمان ملل در یمن به مسقط، خواهان برقراری آتش بس دائمی در یمن شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از الجزیره، بدر البوسعیدی، وزیر خارجه عمان توییت کرد، امیدوار است کمک های انسانی به صورت منظم به یمن برسد و آتش بس دائمی در این کشور برقرار شود چرا که این اتفاق ممکن است شروعی برای یک راه حل سیاسی در یمن از طریق گفتگو و مذاکرات باشد.

پیش از این تیموتی لیندرکینگ، نماینده آمریکا در یمن و مارتین گریفیث، نماینده ویژه سازمان ملل در این کشور در راستای تلاش مشترک آمریکا و سازمان ملل برای پایان دادن به جنگ 6 ساله در یمن، وارد مسقط شدند تا با میانجیگران عمانی و هیئت مذاکره کننده انصارالله در روند صلح دیدار و مذاکره کنند.

وزیر خارجه عمان اعلام کرد، با نماینده آمریکا در یمن تلاش‌های بین المللی را برای پایان دادن به جنگ در این کشور بررسی کرد.

گریفیث نیز در این سفر به مسقط ضمن دیدار با مسوولان عمان و سخنگوی انصارالله راههای دستیابی به آتش بس در سراسر یمن و پایبندی طرف ها به شروع مجدد روند صلح را بررسی کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها