کد خبر: 490701
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۱:۳۱:۰۰
| |

غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس:

6 کارگاه غیرمجاز مصالح ساختمانی در شیراز پلمپ شد / حکم برائت یک شرکت پخش داروی دامپزشکی در شیراز صادر شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: حکم پلمپ 2 کارگاه تولید بتن و 4 کارگاه تیرچه بلوک غیرمجاز توسط مامورین اجرای احکام تعزیرات حکومتی استان فارس در شیراز اجرا شد.

6 کارگاه غیرمجاز مصالح ساختمانی در شیراز پلمپ شد / حکم برائت یک شرکت پخش داروی دامپزشکی در شیراز صادر شد
کد خبر: 490701
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۱:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا سالاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: مدیر یک داروخانه و شرکت پخش داروهای دامپزشکی که از سوی تعزیرات فارس در ارتباط با عرضه خارج از شبکه محکوم شده بود، از سوی شعبه عالی تجدید نظر سازمان تعزیرات، تبرئه شد.

به گزارش ایسنا، سالاری توضیح داد: پرونده این شرکت سال 1398 و با گزارش اداره کل دامپزشکی با موضوع عرضه خارج از شبکه در تعزیرات حکومتی فارس تشکیل و شعبه بدوی بعد از رسیدگی حکم به جریمه 6 میلیارد ریالی برای مسئول شرکت و قطع سهمیه داروخانه به مدت 3 ماه صادر کرد.

سالاری اضافه کرد: با اعتراض مسئول این شرکت به رای صادره، پرونده در شعبه عالی تجدید نظر سازمان تعزیرات حکومتی مجددا رسیدگی و نهایتا با بررسی مدارک و دفاعیات ارائه شده، مسئول این داروخانه و شرکت، از کل اتهامات وارده تبرئه شد.

پلمپ 6 کارگاه غیرمجاز مصالح ساختمانی در شیراز

وی همچنین گفت: حکم پلمپ 2 کارگاه تولید بتن و 4 کارگاه تیرچه بلوک غیرمجاز توسط مامورین اجرای احکام تعزیرات حکومتی استان فارس در شیراز اجرا شد.

سالاری افزود: بر اساس گزارش اداره کل استاندارد فارس، مصالح تولید شده در این کارگاه‌ها فاقد کیفیت لازم برای استفاده در ساخت و ساز بود که پرونده‌های مربوطه در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و نهایتا حکم تعطیلی آنها صادر شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به مخاطرات استفاده از مصالح غیراستاندارد در ساخت و ساز، اضافه کرد: شهروندان چنانچه اطلاعی از فعالیت کارگاه‌های غیرمجاز تولید مصالح ساختمانی دارند مراتب را به ادره کل استاندارد اطلاع دهند تا تحت بررسی قرار گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها