کد خبر: 490790
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

سعید معروف کرونا دارد یا سرماخورده است؟!

حالا تیم ملی شرایط سختی را تجربه می کند چرا که نبود معروف کاملا به تیم لطمه زده و کار به جایی رسیده که شریفی به عنوان لیبرو در تیم بازی می کند. اما سوال اینجاست که با این همه نشانه فدراسیون والیبال اصرار دارد که این فقط یک سرماخوردگی است و هیچ خبری از کرونا در تیم ملی نیست.

سعید معروف کرونا دارد یا سرماخورده است؟!
کد خبر: 490790
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم ملی والیبال ایران رقابت خود را در لیگ ملت های 2021 آغاز کرد اما در ترکیب تیم خبری از ستاره پست پاسوری نیست و سعید معروف مسابقات را در قرنطینه دنبال می‌کند!

با وجود اینکه همه در ابتدا تصور می‌کردند که معروف به کرونا مبتلا شده است اما فدراسیون اعلام کرده که خبری از کووید-19 نیست و یک سرماخوردگی ساده است!

فدراسیون برای ادعای خود نیز به تست PCR استناد می‌کند که بارها پزشکان درباره کاذب بودن نتیجه منفی آن هشدار دادند؛ آن هم در حالی که معروف تمام علائم کرونا را دارد!

نه تنها معروف بلکه رضا عابدینی و محمدرضا حضرت‌پور نیز مشکوک به کرونا هستند و در قرنطینه به سر می‌برند و همین زنگ خطر را برای تیم ملی به صدا درآورده است.

حالا تیم ملی شرایط سختی را تجربه می‌کند چرا که نبود معروف کاملا به تیم لطمه زده و کار به جایی رسیده که شریفی به عنوان لیبرو در تیم بازی می‌کند.

اما سوال اینجاست که با این همه نشانه فدراسیون والیبال اصرار دارد که این فقط یک سرماخوردگی است و هیچ خبری از کرونا در تیم ملی نیست.

تیم ملی والیبال ایران در ایتالیا شرایط دشواری را تجربه می‌کند چرا که با این شرایط هم نتایج را به تیم ها واگذار می‌کند و هم از نظر آماده سازی برای المپیک دچار مشکل شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها