آذر منصوری، سخنگوی جبهه اصلاحات:

کاندیدایی در انتخابات 1400 نداریم / شاهدیم افرادی نام اصلاح‌طلبی را یدک می‌کشند، درحالیکه هیچ نسبتی با گفتمان اصلاحات ندارند

سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: موضع جبهه اصلاحات ایران در بیانیه رسمی این جبهه منتشر شده است. بارها گفته ایم که همه نامزدهای این جبهه رد صلاحیت شده اند و کاندیدایی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 نداریم.

کاندیدایی در انتخابات 1400 نداریم / شاهدیم افرادی نام اصلاح‌طلبی را یدک می‌کشند، درحالیکه هیچ نسبتی با گفتمان اصلاحات ندارند
کد خبر: 490857
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۵:۰۶:۳۳

اعتمادآنلاین| سخنگوی جبهه اصلاحات با ابراز تاسف از اینکه شاهدیم افرادی عنوان و نام اصلاح‌طلبی را یدک می کشند، در حالیکه هیچ نسبتی با گفتمان اصلاحات ندارند اعلام کرد که این افراد عملا در خدمت جریان رقیب اصلاحات عمل می کنند.

به گزارش ایسنا، آذر منصوری در واکنش به اخباری مبنی بر تشکیل ستادهای انتخابتی اصلاح طلبان برای برخی کاندیدها از جمله ابراهیم رئیسی اظهار کرد: موضع جبهه اصلاحات ایران در بیانیه رسمی این جبهه منتشر شده است. بارها گفته ایم که همه نامزدهای این جبهه رد صلاحیت شده اند و کاندیدایی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 نداریم.


وی یادآور شد: این جبهه متشکل از 31 حزب است و احزاب عضو نیز همراهی خود را با مواضع جبهه اعلام کرده اند.

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهدیم افرادی عنوان و نام اصلاح طلبی را یدک می کشند، در حالیکه هیچ نسبتی با گفتمان اصلاحات ندارند و عملا در خدمت جریان رقیب اصلاحات عمل می کنند. خاصه در بزنگاه های انتخابات در خدمت جنگ روانی و خبرسازی رسانه های مخالف جریان اصلاحات و در جهت تضعیف و تخریب تصمیمات جمعی اصلاح‌طلبان هم عمل می کنند.

وی در همین راستا تصریح کرد: این نوع افراد و تصمیماتشان هیچ نسبتی با گفتمان اصلاح‌طلبی و تشکیلات جمعی اصلاح‌طلبان ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها