کد خبر: 490864
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۵:۱۶:۵۰
| |

تمدید قرارداد صلاح اولویت نخست لیورپول

تمدید قرارداد با چند بازیکن کلیدی اولویت مدیریت لیورپول در روزها و هفته های آینده است.

تمدید قرارداد صلاح اولویت نخست لیورپول
کد خبر: 490864
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۵:۱۶:۵۰

اعتمادآنلاین| گزارش های مطبوعاتی انگلیس نشان داد که باشگاه لیورپول در حال بررسی موضوع قرارداد جانشینی بازیکن جورگینیو ویشنالدوم نیست ، در حالی که تمدید قرارداد محمد صلاح و تعدادی دیگر از ستاره ها در اولویت مدیریت است.وینالدوم 1 ژوئیه رسما لیورپول را ترک خواهد کرد .

به گزارش فارس،به گفته روزنامه انگلیسی "The Telegraph" ، دولت لیورپول قصد ندارد علیرغم جدایی مورد انتظار وی ، گزینه دیگری برای جانشینی جورگینیو وینالدوم در آنفیلد جستجو کند.

وی توضیح داد که لیورپول توجه خود و منابع مالی محدود خود را ، با توجه به تأثیرات منفی شیوع ویروس کرونا ، در تمدید قرارداد ستاره های برجسته محمد صلاح ، ویرجیل ون دایک ، فابینیو ، آلیسون ، ترنت الکساندر آرنولد و اندی رابرتسون

وی خاطرنشان کرد که اگرچه جدایی وینالدوم خلا big بزرگی در موقعیت وی به وجود خواهد آورد ، اما کلوپ معتقد است که او در خط هافبک گزینه های کافی دارد.

وی گزارش داد که کلوپ می بیند که او گزینه های زیادی در مرکز دارد ، یعنی جوردن هندرسون ، فابینیو ، تیاگو آلکانتارا و نبی کیتا - به شرطی که از مشکلات تناسب اندام عبور کند - کورتیس جونز ، آلیس اکسلاید چمبرلین و جیمز میلنر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها