سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران:

دوران بزن و دررو تمام شده است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اسرائیلی‌ها باید بدانند که دوران بزن و دررو تمام شده و فلسطینی‌ها امروز قدرتمند شده‌اند.«فلسطینی جدید شکل گرفته است. جنگ اخیر، فلسطینی قدرتمند را بر محاسبات رژیم صهیونیستی تحمیل کرده است.

دوران بزن و دررو تمام شده است
کد خبر: 490878
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۵:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفت‌و‌گو با یک شبکه روسی ضمن اشاره به افزایش قدرت فلسطین، تأکید کرد که دوران بزن و دررو تمام شده است.

به گزارش فارس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، امروز (شنبه 8 خرداد ماه)، در گفت‌و‌گو با شبکه روسی «روسیا الیوم» بر افزایش قدرت فلسطین تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، سردار سلامی گفت: «اسرائیلی‌ها باید بدانند که دوران بزن و دررو تمام شده و فلسطینی‌ها امروز قدرتمند شده‌اند».

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: «فلسطینی جدید شکل گرفته است. جنگ اخیر، فلسطینی قدرتمند را بر محاسبات رژیم صهیونیستی تحمیل کرده است. فلسطینی‌ها روز به روز قدرتمندتر خواهد شد و اسرائیلی‌ها باید بدانند که نخواهند توانست در کنار دشمنی که اکنون از قدرت زیادی برخوردار است، زندگی کنند».

وی همچنین اضافه کرد: «مردم ایران به توصیات رهبری درباره مشارکت در انتخابات به منظور مشارکت گسترده لبیک خواهند گفت. انتخابات تنها برای انتخاب رئیس‌جمهور نیست بلکه هر رأیی که به صندوق انداخته می‌شود، به مثابه یک موشک است که قلب قدرت‌های استکباری را هدف قرار می‌دهد و ایران را در جنگ مقدسش با استکبار با افتخار و غرور پیروز می‌گرداند».

این اظهارات پس از جنگ اخیر مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی است؛ جنگی که در جریان آن، گروه‌های فلسطینی با موشک‌باران شهرهای اشغالی معادله‌ای جدیدی را به تل‌آویو تحمیل و این رژیم را وادار به اعلام آتش‌بس کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها