متن بیانیه تشکر نمایندگان مجلس از رهبر معظم انقلاب

در پایان جلسه علنی امروز (9 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه تشکر نمایندگان از رهبر معظم انقلاب در پی بیانات هفته قبل ایشان در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

متن بیانیه تشکر نمایندگان مجلس از رهبر معظم انقلاب
کد خبر: 491143
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۲:۲۳:۱۳

اعتمادآنلاین| در پایان جلسه علنی امروز مجلس، بیانیه تشکر نمایندگان از رهبر معظم انقلاب در پی بیانات هفته قبل ایشان در دیدار با نمایندگان مجلس قرائت شد.

به گزارش فارس، در این بیانیه که تا لحظه قرائت به امضای 260 نفر از نمایندگان رسیده، آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز اجلاسیه دوم مجلس یازدهم و توصیفات ویژه ایشان از عملکرد یک ساله مجلس با عناوینی همچون پرتلاش، کارآمد، بار ما را در مجلس انقلابی سنگین‌تر کرد. چه توفیقی بالاتر از اینکه بعد از یک سال تلاش برای حل مشکلات مردم در مجلس شورای اسلامی و با وجود همه تخریب‌ها و برخی نقاط ضعف مفتخر به مدال با ارزش کارآمدی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

ضمن تقدیر و تشکر از این بیانات سراسر هدایت و تذکرات دلسوزانه و پدرانه با ایشان و ملت شریف ایران عهد می‌بندیم و در اجرای فرامین و تذکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی، چه آن دسته از نکاتی که به حوزه رفتارهای فردی نمایندگان مربوط می‌شود و چه آن دسته از نقاط آسیب‌شناسانه ایشان که به عملکرد مجلس مربوط است، همه توان و تلاش خود را به کار گیریم و ان‌شاء الله بار سنگین مسئولیت در مجلس را با قوانین موثر و کارآمد و نیز نظارت‌های دقیق و اثرگذار به انجام رسانیم.

همچنین عهد می‌بندیم در اجرای توصیه مهم ایشان مبنی بر اینکه حضور در میدان و حضور در کنار مردم را ترک نکنیم، همیشه در کنار مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی بمانیم و برای حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

ان‌شاء الله»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها