ائتلاف سعودی مدعی انهدام پهپاد ارتش یمن شد

ائتلاف سعودی ظهر امروز (یکشنبه) ادعا کرد که پدافند هوایی ارتش سعودی یک فروند پهپاد تهاجمی را در جنوب عربستان منهدم کرده است.

ائتلاف سعودی مدعی انهدام پهپاد ارتش یمن شد
کد خبر: 491207
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۴:۱۵:۱۳

اعتمادآنلاین| ائتلاف سعودی ظهر امروز مدعی شد که توانسته یک فروند پهپاد ارتش و کمیته‌های مردمی یمن را در جنوب عربستان منهدم کند.

به گزارش فارس، ائتلاف سعودی ظهر امروز (یکشنبه) ادعا کرد که پدافند هوایی ارتش سعودی یک فروند پهپاد تهاجمی را در جنوب عربستان منهدم کرده است.

به گفته شبکه العربیه، این پهپاد بر فراز پایگاه «خمیس مشیط» در منطقه «عسیر» منهدم شده است. ائتلاف سعودی همچون دفعات گذشته مدعی شد که این پهپاد قصد داشت غیر نظامیان و مراکز غیرنظامی را هدف قرار دهد.

ارتش و انصارالله یمن هنوز واکنشی به این ادعا نشان نداده‌اند. بامداد امروز نیز سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات پهپادی علیه اهداف نظامی در پایگاه هوایی «ملک خالد» در منطقه «جیزان» در جنوب عربستان خبر داد و گفت که هدف مذکور با دقت مورد اصابت قرار گرفته است. تاکنون اتحادیه عرب و دولت قطر این حمله پهپادی را محکوم کرده‌اند.

بامداد روز جمعه نیز پایگاه خمیس مشیط با دو فروند هدف قرار گرفت. عملیات‌های پهپادی و همچنین زمینی ارتش و انصارالله یمن پس از وقفه‌ای کوتاه دوباره از سر گرفته شده است و «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن دیروز در این باره به شبکه المیادین گفت: «انجام عملیات در خمیس مشیط تنها آغازی برای چند عملیات گسترده‌تر [علیه ائتلاف سعودی] است».

او در خصوص چرایی آغاز دوباره این حملات گفته است که اگر در متوقف کردن تجاوز و شکستن محاصره جدیتی در کار نباشد، صلح برقرار نخواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها