کد خبر: 491247
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۵:۰۸:۱۸
| |

مخالفت گدعون ساعر با پیشنهاد نتانیاهو برای تشکیل دولت چرخشی

طی شنبه دیداری میان رابط نتانیاهو و گدعون ساعر، رئیس حزب امید نو انجام شد و رابط نتانیاهو به ساعر پیشنهاد تشکیل دولت ائتلافی را داد که ابتدا رئیس حزب امید نو حدود 15 ماه نخست‌وزیر شود و پس از او نتانیاهو دو سال در راس قدرت قرار بگیرد و پس از گذشن این دو سال نیز نفتالی بنت، رهبر حزب یمینا یک سال و نیم نخست‌وزیر شود.

مخالفت گدعون ساعر با پیشنهاد نتانیاهو برای تشکیل دولت چرخشی
کد خبر: 491247
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۵:۰۸:۱۸

اعتمادآنلاین| منابع خبری عبری از آخرین تلاش‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از تشکیل دولت توسط اردوگاه چپ و پیشنهاد وی به رئیس حزب امید نو برای تشکیل دولت چرخشی پرده برداشتند.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت اعلام کرد که حزب لیکود به تلاشش تا آخرین لحظه برای جلوگیری از تشکیل دولت توسط نفتالی بنت، رهبر حزب "یمینا" با یائیر لاپید، رهبر حزب "آینده‌ای هست" ادامه می‌دهد.

این رسانه فاش کرد که طی شنبه دیداری میان رابط نتانیاهو و گدعون ساعر، رئیس حزب امید نو انجام شد و رابط نتانیاهو به ساعر پیشنهاد تشکیل دولت ائتلافی را داد که ابتدا رئیس حزب امید نو حدود 15 ماه نخست‌وزیر شود و پس از او نتانیاهو دو سال در راس قدرت قرار بگیرد و پس از گذشن این دو سال نیز نفتالی بنت، رهبر حزب یمینا یک سال و نیم نخست‌وزیر شود.

یدیعوت به نقل از منابع لیکود نوشت که اطرافیان ساعر اعتمادی به نتانیاهو ندارند و به همین دلیل وی پیشنهاد نتانیاهو را رد کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها