کد خبر: 491292
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۶:۳۰:۱۰
| |

نامه بیش از 100 نماینده مجلس برای بررسی خارج از نوبت لایحه رتبه‌بندی معلمان

بیش از 100 نماینده مجلس با امضای نامه ای به رییس مجلس خواستار  بررسی با اولویت و خارج از نوبت لایحه رتبه‌بندی معلمان در صحن علنی مجلس بر اساس تبصره 1 ماده 100 آیین نامه داخلی شدند.

نامه بیش از 100 نماینده مجلس برای بررسی خارج از نوبت لایحه رتبه‌بندی معلمان
کد خبر: 491292
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۹ ۱۶:۳۰:۱۰

اعتمادآنلاین| نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که بیش از 100 نماینده مجلس در نامه ای به رییس مجلس خواستار بررسی خارج از نوبت لایحه رتبه‌بندی معلمان شدند.

به گزارش ایسنا، محمد وحیدی اظهار کرد: ‌بیش از 100 نماینده مجلس با امضای نامه ای به رییس مجلس خواستار بررسی با اولویت و خارج از نوبت لایحه رتبه‌بندی معلمان در صحن علنی مجلس بر اساس تبصره 1 ماده 100 آیین نامه داخلی شدند.

به گزارش ایسنا، متن نامه نمایندگان به رییس قوه مقننه به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر قالیباف رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

احتراما اینجانبان امضا کنندگان ذیل به استحضار می رساند به دنبال وصول لایحه نظام رتبه بندی معلمان از سوی دولت محترم بر اساس تقاضا و پیگیری مکرر اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در سال 1399 و تصویب آن به اتفاق آراء در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در اولین جلسه سال 1400 با پایان مهلت ارائه پیشنهادات از سوی نمایندگان محترم هم اکنون در دستور هفتگی مجلس قرار دارد. با عنایت به تقاضای به حق جامعه فرهنگیان کشور و عدم اجرای رتبه بندی ویژه معلمان در طول 10 سال گذشته و لزوم تصویب آن در مجلس شورای اسلامی در اجزای جزء 2 ماده 63 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه دستور فرمایید این لایحه با اولویت وفق تبصره 1 ماده 100 قانون آئین نامه داخلی مجلس در دستور مجلس قرار گیرد و در اسرع وقت با تصویب و ابلاغ زمینه اجرای آن فراهم گردد.

ضمنا در قانون بودجه سال 1400 پیش بینی تامین اعتبار اجرای آن صورت گرفته است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها