روزنامه اطلاعات: دریغ از یک شعار آرامش‌بخش کاندیداها به مردم

دریغ از ادای یک جمله یا وعده آرامش‌بخش یا ارائه برنامه‌ای جدید از نامزدهای انتخاباتی ما درباره مهم‌ترین و خطرناک‌ترین مشکل و ابتلاء همه مردم در سراسر کشور (ویروس مرگبار کرونا)!

روزنامه اطلاعات: دریغ از یک شعار آرامش‌بخش کاندیداها به مردم
کد خبر: 491352
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۰۷:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ نامزدهای رسمی انتخاباتی درباره گرانی و افزایش یارانه و ترمیم اقتصاد و روابط خارجی و بین‌المللی و مبارزه با فساد و… وعده‌ها داده و می‌دهند، اما دریغ از بیان یک جمله، هرچند تبلیغاتی درباره سرعت بخشیدن و سامان دادن بهتر در مقابله با ویروس کرونا!


به گزارش روزنامه اطلاعات، فقط برای یادآوری و شاید یادگیری سیاستمداران علاقه‌مند به پیروزی در انتخابات و تکیه زدن بر صندلی ریاست جمهوری یادآور می‌شوم که، «بایدن» قبل از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، وعده ارائه برنامه فوری و همه‌جانبه برای مبارزه و مقابله با کرونا را به مردم آمریکا داد؛ قبل از آنکه درباره بیکاری و تورم و رشد اقتصادی و… سخنی بگوید! بعد از پیروزی و ادای سوگند ریاست جمهوری هم اولین پیام عملی او به مردم آمریکا این بود: «به شما مردم در سراسر آمریکا اعلام می‌کنم که اولویت اول من شروع واکسیناسیون سراسری در مقابله با ویروس کرونا است و تا پایان 100 روز اول از دوره ریاست جمهوری 100 میلیون شهروند آمریکایی را واکسینه خواهیم کرد!، جالب توجه نامزدهای انتخاباتی ما، هنوز صد روز ریاست جمهوری بایدن پایان نیافته، این رقم بطور رسمی تا 150 میلیون نفر رسیده و اکنون بیش از 200 میلیون آمریکایی واکسینه شده‌اند و به همین نسبت اتباع خارجی که در آمریکا به سر می‌برند!

اما دریغ از ادای یک جمله یا وعده آرامش‌بخش یا ارائه برنامه‌ای جدید از نامزدهای انتخاباتی ما درباره مهم‌ترین و خطرناک‌ترین مشکل و ابتلاء همه مردم در سراسر کشور (ویروس مرگبار کرونا)!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها