بازیگر «تارزان» در یک سانحه هوایی درگذشت

جو لارا که به دلیل بازی در نقش تارزان در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی شناخته می‌شود، در یک سانحه هوایی جانش را از دست داد.

بازیگر «تارزان» در یک سانحه هوایی درگذشت
کد خبر: 491437
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۰۹:۴۵:۰۷

اعتمادآنلاین| جو لارا بازیگر فیلم «تارزان: ماجراجویی‌های حماسی» در سال 1996، طبق گزارش مقامات محلی، روز شنبه بر اثر اصابت هواپیما با یک دریاچه در ایالت تنسی جان خود را از دست داده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ورایتی، او 58 ساله بود و به همراه همسرش و پنج تن دیگر در این هوپیما حضور داشت. این حادثه هیچ بازمانده‌ای نداشته است.

کاپیتان گروه آتش نشانی در کنفرانس خبری گفت: تلاش‌های آن‌ها از عملیات نجات به عملیات یافتن اجساد تبدیل شده چرا که امیدی به زنده ماندن هیچ یک از مسافران نیست.

هواپیمای سسنا که حامل جو لارا و همسرش بود، حدود یازده صبح به وقت محلی، فرودگاه اسمیرنا تنسی را به مقصد فرودگاهی در ایالت فلوریدا ترک کرده بود.

جو لارا، که در سال 1962 در سن دیگو ایالت کالیفرنیا متولد شده بود، برای بازی نقش تارزان در فیلم تلویزیونی «تارزان در منهتن» در سال 1989 و همچنین چندین سریال مثل «تارزان: ماجراجویی‌های حماسی» از سال 1996 تا 1997 شناخته می‌شود.

او در فیلم‌های اکشن دیگری مثل «سایبورگ آمریکایی: مبارز فولادی»، «مرز پولادی»، «آرم استرانگ» و «کلاهک جنگی» بازی کرد. او در اوایل سال 2 هزار میلادی از بازیگری به سمت موسیقی رفت و در سال 2009، آلبوم «گریه آزادی» را منتتشر کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها