شهردار تهران:

برج باغ‌های پایتخت به بوستان تبدیل شدند

شهردار تهران گفت: فضاهای سبز و باغاتی که در آستانه تبدیل به برج‌باغ بود، با اقدامات شهرداری و ممانعت مدیریت شهری امروز به بوستان عمومی تبدیل شده‌است.

برج باغ‌های پایتخت به بوستان تبدیل شدند
کد خبر: 491562
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۱۲:۲۳:۵۹

اعتمادآنلاین| پیروز حناچی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: خیابان ولیعصر از محورهای اصلی فعالیت ما در سال گذشته بود هر چند طی سه سال گذشته بیش از سه هزار درخت در این خیابان کاشته شد.

به گزارش ایرنا، وی درباره تمهیدات شهرداری برای بوستان های جنگلی یادآورشد: موضوع بوستان های جنگلی بسیار مهم بود و نگهداری آنها به خصوص در سالهای خشکسالی و حتی تر سالی خطیر و خطرناک است و هر نوع بی توجهی می تواند آتش سوزی به بار آورد.

حناچی اظهارداشت: مخازن آب و بازچرخانی آب را مد نظر قرار دادیم و کاری که کردیم معادل ایجاد یک سد مجازی برای آبیاری فضای سبز بود.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی درباره نرخ میادین میوه و تره بار گفت: در میادین میوه و تره بار 35 تا 40 درصد قیمت ها متعادل تر است که توسعه آنها در دستور کار بود.

وی هم چنین درباره امداد رسانی هوایی خاطر نشان کرد: با توافق با اورژانس سرعت خدمات رسانی افزایش یافت و تعداد گزارش ها رشد کرد و با افزایش بالگردها نیز امدادهوایی تهران فعال شد.

حناچی درباره تفکیک پسماند و تحویل به ماموران شهرداری از سوی شهروندان گفت: در حوزه پسماند کسانی که پسماندهایی با حجم بالا را به صورت تفکیک شده تحویل دهند ماموران شهرداری با گلدان های گل از آنان قدردانی می کنند.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی درباره اقدامات بهشت زهرا در دوره کرونا، بیان کرد: کاری که بهشت زهرا در شرایط کرونا انجام داد در تاریخ این سازمان باقی می ماند و همه اموات را با تشریفات لازم و احترام اموات را تدفین کردند.

وی درباره فعالیت سازمان زیباسازی شهرداری گفت: در حوزه زیباسازی، سازمان مربوطه کار دستگاه های دیگر فرهنگی و تبلیغی را نیز به دوش می کشد، بخشی از اقدامات این سازمان در حوزه ملی بود و حتی در دیپلماسی کشور نیز وارد شد و به دنبال آن با ویدئو مپینگ ها، میدان آزادی به نمادی از همراهی جهانی تبدیل شد.

حناچی اعلام کرد: تلاش می کنیم همه موضوعات و مباحث را با نگاه اجتماعی بنگریم که بسیار پر هزینه و مهم است تا بتوانیم رضایت همه شهروندان را داشته باشیم.

شهردار تهران گفت: نشاط اجتماعی، محله محوری مد نظر ماست و امسال 2 هزار میلیارد تومان برای آن اعتبار پیش بینی کرده ایم و حس تعلق به محله نقاط هدف ما است.

وی افزود: تلاش می کنیم رسم شهروندی را به رسمیت بشنویم و آن را احیا کنیم.

حناچی یادآورشد: تلاشمان این بوده که بسیاری از اقدامات را با خلاقیت و نوآوری ارزانتر انجام دهیم و گزارشی که به شورا در جلسه آتی ارائه می شود عملکرد ما را تشان خواهد داد.

شهردار تهران اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی در سراهای محله انجام شد و بسیار هم تاثیرگذار بود و امروز به نظر با کاهش مبتلایان و شیوع، موج چهارم کرونا را هم پشت سر گذاشته ایم.

ادامه دارد...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها