کد خبر: 491589
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۱۲:۵۹:۲۵
| |

کاوه،مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد:

زودتر ترکیب تیم المپیکی‌مان را بشناسیم بهتر است/ مسابقات جهانی باشد یا نباشد هدف ما چیز دیگری است

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد تأکید دارد که چه مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان برگزار شود و چه نشود، هدف اولیه در رده‌های سنی پایه پشتوانه‌سازی است.

زودتر ترکیب تیم المپیکی‌مان را بشناسیم بهتر است/ مسابقات جهانی باشد یا نباشد هدف ما چیز دیگری است
کد خبر: 491589
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۱۲:۵۹:۲۵

اعتمادآنلاین| محسن کاوه درباره تشکیل دور جدید تمرینات تیم جوانان در کرمان اظهار داشت: هیئت کشتی کرمان به خصوص مسعود‌ سلطانی همه کارها را به خوبی انجام دادند تا برپایی اردو در این شهر به بهترین شکل ممکن انجام شود. آنها زحمات زیادی کشیدند که ممنون‌شان هستیم. اردوی اول ما هم در همدان شرایط بسیار خوبی داشت و حالا دومین اردو در کرمان است. نوجوانان هم پیش از ما در این شهر اردوی‌شان را برگزار کردند.

به گزارش تسنیم، وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به لغو پی در‌ پی مسابقات قاره‌ای تیم‌های پایه، چقدر امیدواری به برگزاری مسابقات نوجوانان و جوانان جهان وجود دارد، تصریح کرد: ناامید نیستیم. ما براساس برگزاری مسابقات برنامه‌ریزی کرده‌ایم، حالا ممکن است برگزار شود یا نشود، تا زمانی که بگویند برگزار می‌شود ما هم طبق آن تمرین می‌کنیم. ضمن اینکه غیر از بحث مسابقات، کشتی ما احتیاج به پشتوانه‌سازی دارد. هدف اصلی هم در رده‌های پایه باید همین باشد. در کنارش بحث مسابقه را در نظر داریم، اما موضوع اصلی این است که ما به دنبال بچه‌های مستعدی هستیم که در اردو برای آینده کشتی پرورش پیدا کنند.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد همچنین تأکید کرد: اینها آیندگان کشتی ما هستند و چه آسیایی باشد یا نباشد، چه جهانی باشد و چه نباشد، ما از هدف اصلی‌مان دور نمی‌شویم.

سرمربی تیم کشتی جوانان ایران در مورد اینکه با شروع اردوی این تیم، از تیم ملی بزرگسالان فاصله نگرفته است، گفت: ما کارها را طبق برنامه‌ریزی انجام می‌دهیم و در ارتباط هستیم، ولی به خاطر مسئولیت جوانان باید اینجا باشیم. سه وزن تکلیف‌شان مشخص شده است و سه وزن دیگر هم طی روزهای آینده در لهستان کشتی می‌گیرند تا هر چه زودتر ترکیب المپیکی‌مان را بشناسیم که بهتر است این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها