کد خبر: 491636
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۱۳:۵۰:۳۵
| |

«سوء تفاهم» در خانه نمایش مهرگان اتفاق میفتد

نمایش سؤتفاهم به نویسندگی آلبر کامو و کارگردانی هانیه یوسفی از 9خرداد اجرایش شروع شده و تا 12خرداد در خانه نمایش مهرگان ساعت 19:30 به روی صحنه می‌رود.

«سوء تفاهم» در خانه نمایش مهرگان اتفاق میفتد
کد خبر: 491636
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۱۳:۵۰:۳۵

اعتمادآنلاین| نمایش سؤتفاهم به نویسندگی آلبر کامو و کارگردانی هانیه یوسفی از 9خرداد اجرایش شروع شده و تا 12خرداد در خانه نمایش مهرگان ساعت 19:30 به روی صحنه می‌رود.


به گزارش اعتمادآنلاین، کارگردان درباره نمایش نوشته است: به دلیل شرایط وخیم کرونا در بعضی مواقع مجبور به کنسل کردن تمرینات می‌شدیم اما با این حال در شرایطی سخت به تمرینات ادامه دادیم، این نمایش با دیدی از شخصیت‌هایی که معنی عشق، شادی، دوستی و محبت را درک نمی‌کنند و مهمترین نکته ای که کامو در این نمایشنامه طرح کرده است این است که چرا انسان در هر مسئله ای راه مخصوص به خودش را انتخاب میکند چیزی که در کارهای کامو طرح شده است اعلام پوچ بودن زندگی است.


نمایشنامه سؤتفاهم یک داستان هولناک را روایت میکند و این نمایشنامه همانطور که از اسمش پیداست حول محور یک سؤتفاهم است سؤتفاهمی که به نابودی یک خانواده میرسد و اینکه برخورد انسانی در یک موقعیت ناشناخته میتواند سؤتفاهمی را در روابط انسانی دیگر ایجاد کرده و در آخر به یک تراژدی برسد، خیلی خوشحالم که اولین کار حرفه ای خود را با اثر آلبر کامو اجرا میکنم و از هنر دوستان عزیز تقاضا دارم به تماشای این نمایش بنشینند و حمایتمان کنند.


در خلاصه نمایش آمده است :مردی پس از سال ها دوری از خانواده اش با نیتی خیرخواهانه به نزد مادر و خواهرش باز میگردد و هویتش را از آنها پنهان نگه میدارد.


در مقابل خواهرش(مارتا)که از زندگی پر رنج خود خسته شده و آدم های ثروتمندی همچون برادرش را مسبب چنین رنجی میداند و تنها چاره خوشبختی او و زندگی در جایی که حق اوست به قتل رساندن همین آدم هاست.


عواملی که این نمایش را همراهی میکنند عبارتند از: نویسنده: آلبر کامو، مترجم: جلال آل احمد، تهیه‌کننده و کارگردان: هانیه یوسفی، بازیگران:آتنا دولت آبادی، سپهرداد منشی، فریبا نیروئی،هانیه یوسفی، مجری طرح: کامبیز نیک آمیز، مشاور کارگردان: فرید گلریز، دستیار کارگردان:آتنا دولت آبادی، منشی صحنه:پوران ابوذرمنش، طراح نور:رهی علی بالائی، مدیر صحنه: محمد تواب اکبری، طراح گریم: ابوالفضل خسروجردی، مجری گریم:فاطمه رهبری، طراح پوستر و ساخت تیزر:آرین رحیمی، عکاس:مرجان غیاثی، مشاور رسانه ای: محمد حسین عبداللهی


علاقه مندان می توانند بلیط نمایش را از سایت تیوال خریداری کنند.

تئاتر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها