کد خبر: 491694
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۱۵:۰۷:۳۵
| |

چلسی واقعا لیاقتش را داشت

پیش‌بینی طارمی غلط در آمد

اگرچه درحال‌حاضر اغلب مفسران و تحلیلگران فوتبال جهان درحال ستایش از عملکرد چلسی در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا هستند، اما دست‌کم یک نفر نظر دیگری دارد.

پیش‌بینی طارمی غلط در آمد
کد خبر: 491694
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۱۵:۰۷:۳۵

اعتمادآنلاین| حرف از مهدی طارمی است که با گل زیبایش در مسابقه برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی، تنها شکست قهرمان اروپا در این فصل را رقم زد.


به گزارش دنیای اقتصاد، طارمی که این فصل تجربه بازی برابر هر دو تیم چلسی و منچسترسیتی را داشت، پیش از فینال احساس می‌کرد سیتی تیم شایسته‌تری است و جام را خواهد برد، اما به هر حال پیش‌بینی او درست از آب در نیامد. چلسی درحالی در بازی رفت با پورتو با دو گل برابر این تیم به پیروزی رسید که طارمی به‌خاطر اخراجش در بازی برگشت با یوونتوس، از حضور در آن مسابقه محروم بود. مهدی در بازی برگشت هم با تشخیص عجیب کونسیسائو، سرمربی پورتو کار را از روی نیمکت ذخیره‌ها شروع کرد، اما در ادامه با حضور در زمین و به‌ثمر رساندن آن گل بسیار زیبا تاریخ‌ساز شد. به این ترتیب مهاجم بوشهری به اولین گلزن ایرانی در مسابقات مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد. او هنوز هم حسرت شکست برابر چلسی را می‌خورد و خیلی‌ها عقیده دارند شاید اگر در بازی برگشت از ابتدا مورد استفاده قرار می‌گرفت، شرایط متفاوتی رقم می‌خورد. طارمی در این مورد گفته است: «چلسی لایق حضور در دیدار فینال لیگ قهرمانان نبود. اگر در آن دو دیدار کمی باهوش‌تر عمل می‌کردیم می‌توانستیم پیروز شویم . دیدارمان در مقابل منچسترسیتی در مرحله گروهی نیز نزدیک اما دشوارتر بود.» او فینال را هم این‌طور پیش‌بینی کرده بود: «اگر همه چیز در شرایط عادی پیش برود، سیتی موفق به کسب پیروزی مقابل چلسی شده و فاتح لیگ قهرمانان خواهد شد.» این اتفاق اما رخ نداد و توماس توخل با تاکتیک‌های نابش نشان داد فوتبال چیزی بیش از توانایی‌های فردی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها