تست کرونای 6 نفر از اتباع ایرانی مثبت شد

معاون امنیتی انتظامی استان تهران گفت: در اولین پرواز که برای بازگشت دیپلمات‌های ایرانی از هند به کشور صورت گرفته، 104 نفر وارد کشور شدند. تست 6 نفر از این افراد مثبت بوده است و همکاران ما در وزارت بهداشت در حال بررسی سوش این بیماری هستند.

تست کرونای 6 نفر از اتباع ایرانی مثبت شد
کد خبر: 491722
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۰ ۱۶:۴۰:۱۶

اعتمادآنلاین| معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران از مثبت شدن تست کرونای 6 نفر از اتباع ایرانی که روز گذشته از هند به کشور وارد شدند، خبر داد.


به گزارش ایلنا، حمید گودرزی، معاون امنیتی انتظامی استان تهران در جلسه ستاد مقابله با کرونا در استان تهران با اشاره به بازگشت اتباع ایرانی از هند گفت: در اولین پرواز که برای بازگشت دیپلمات‌های ایرانی از هند به کشور صورت گرفته، 104 نفر وارد کشور شدند.

وی ادامه داد: براساس پروتکل کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا این افراد باید به مدت 14 روز قرنطینه شوند.

معاون امنیتی انتظامی استان تهران خاطرنشان کرد: هتلی برای این افراد در نظر گرفتیم و تمام این افراد به این هتل منتقل شده‌اند.

وی با اشاره اینکه از تمامی این افراد تست پی سی آر گرفته شده است، گفت: تست 6 نفر از این افراد مثبت بوده است و همکاران ما در وزارت بهداشت در حال بررسی سوش این بیماری هستند.

او ادامه داد: متاسفانه فشارهایی بر کادر درمان ایجاد شده، اما ما انتظار داریم براساس مصوبه و کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا عمل شود.

وی گفت: قرار است در نیمه خرداد 150 الی 200 نفر از اتباع ایرانی از طریق پرواز کراچی تهران به کشور بازگردانده شوند. همچنین بعد از آن از طریق پرواز بمبی تهران دیگر اتباع کشور مان بازگردند تقاضا داریم براساس همین چارچوب مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا عمل شود تا با مشکلی مواجه نشویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها