کد خبر: 491763
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

ملی‌پوشان تیم فرنگی در توکیو با همان سبک ریو و لندن انتخاب می‌شوند؟

جزیره مستقل محمد بنا

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی برنامه‌‌اش را برای انتخاب نفراتی که قرار است به بازی‌های المپیک توکیو اعزام شوند، اعلام نکرده است.

جزیره مستقل محمد بنا
کد خبر: 491763
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| گمانه‌زنی‌ها این است که او مثل بازی‌های المپیک لندن و ریودوژانیرو این بار هم به تنهایی برای انتخاب کشتی‌گیران تصمیم می‌گیرد. این موضوع کشتی‌گیران را نگران و مربیان آنها را معترض کرده است.

به گزارش همشهری، در کشتی آزاد تکلیف مشخص است؛ غلامرضا محمدی، سرمربی تیم در مسابقات انتخابی 3 کشتی‌گیر المپیکی را معرفی کرده و قرار است در تورنمنت لهستان که 18همین‌ماه برگزار می‌شود، 3 کشتی‌گیر دیگر المپیکی شناسایی شود. اما از تیم فرنگی خبری نیست. شاگردان بنا 5 سهمیه المپیک گرفته‌اند و در شرایطی که کمتر از 2ماه به شروع بازی‌های توکیو مانده، هنوز مشخص نیست که چه‌کسی به این بازی‌ها اعزام می‌شود.

بنا در المپیک لندن و ریو هم سرمربی تیم ملی بود و در بیشتر وزن‌ها بدون مسابقه انتخابی نفرات المپیکی را انتخاب کرد. حالا در آستانه سومین المپیک گفته می‌شود او با همان نسخه المپیکی‌ها را مشخص می‌کند. این حدس‌ و گمان‌ها با اعتراضاتی همراه شده است. نخستین معترض روح‌‌الله دهملایی، مربی مهدی محسن‌نژاد است. او روزهای گذشته از سرمربی تیم ملی انتقاد کرد که چرا در وزن 60کیلوگرم مسابقه انتخابی برگزار نمی‌کند؟ او به خبرگزاری‌ها گفته بود:«محسن نژاد 2 سال پشت سر هم در مسابقات قهرمانی امیدهای جهان به مدال برنز رسید و‌ ماه گذشته نیز در رقابت‌های آسیایی بزرگسالان با ناداوری در فینال به مدال نقره آسیا رسید. چرا به محسن‌نژاد هیچ شانسی برای حضور در المپیک داده نشده است؟ با آقای دبیر و بنا درباره او صحبت کردم. محمد بنا هیچ جواب قانع‌کننده‌ای نداشت و فقط گفت محسن نژاد به فکر مسابقات جهانی باشد.»

در کشتی آزاد محمدی‌ حتی برای حسن یزدانی، ستاره تیم ملی کشتی آزاد هم مسابقه انتخابی گذاشت. او درباره انتخاب کشتی‌گیران 3 وزن دیگر که قرار است به لهستان اعزام شوند، تأکید کرده است که اگر لازم باشد همانجا در لهستان برای مدعیان این وزن کشتی رودررو برگزار می‌کند.

محمدی برای نفرات انتخابی تحت فشار رسانه‌ای بود. اما برای بنا شاید اعتراضات خیلی مهم نباشد. گفته می‌شود علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و محمدرضا گرایی نفراتی هستند که بنا تصمیم دارد آنها را به المپیک اعزام کند اما مشخص نیست چرا حاضر نیست اسامی آنها را رسانه‌ای کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها