کد خبر: 491789
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۰۷:۴۷:۲۸
| |

در واکنش به ارسال نامه صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به گروسی:

اولیانوف: روابط بین ایران و آژانس بسیار پیچیده است/دلایلی داریم که معتقدیم دشواری‌ها و مشکلات فعلی موقتی هستند

اولیانوف نماینده روسیه در وین در واکنش به توییت غریب آبادی نماینده دائم ایران در وین در خصوص ارسال نامه صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به گروسی مدیرکل آژانس انرژی اتمی تصریح کرد که همه‌چیز در روابط بین ایران و آژانس متأسفانه بسیار پیچیده است.

اولیانوف: روابط بین ایران و آژانس بسیار پیچیده است/دلایلی داریم که معتقدیم دشواری‌ها و مشکلات فعلی موقتی هستند
کد خبر: 491789
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۰۷:۴۷:۲۸

اعتمادآنلاین| نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین ضمن آن که روابط میان ایران و آژانس را بسیار پیچیده توصیف کرد، گفت که مشکلات فعلی بین دو طرف موقت است.

به گزارش فارس، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در «وین» اتریش در واکنش به توییت «کاظم غریب آبادی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان های بین المللی در وین در خصوص ارسال نامه «علی اکبر صالحی» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی به «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تصریح کرد که همه‌چیز در روابط بین ایران و آژانس متأسفانه بسیار پیچیده است.

وی در پیامی که در صفحه توییتری خود منتشر کرد، در این خصوص نوشت: «متأسفانه همه‌چیز در روابط میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بسیار پیچیده است! با این وجودما قدردان این واقعیت هستیم که آنها همچنان به حفظ سطح ضروری از همکاری ادامه می‌دهند. ما دلایلی داریم که معتقدیم دشواری‌ها و مشکلات فعلی موقتی هستند».

غریب آبادی طی پیامی توییتری با اعلام خبر ارسال نامه صالحی به گروسی تصریح کرد که این نامه پاسخ به نامه هفته قبل مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بوده است و در خصوص تصمیم ایران برای همکاری با آژانس برای تمدید تفاهم‌ فنی مشترک بین ایران و آژانس نوشته شده است: «همانگونه که گفتم، ایران این بار تصمیم گرفت تا تفاهم فنی مشترک را تمدید نکند، اما با هدف تمهید فرصت بیشتر برای ایجاد پیشرفت و به نتیجه رساندن گفتگوهای فنی ایران و آژانس، ثبت و نگهداری داده ها را برای یک ماه دیگر ادامه می دهد.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها