«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

میزبانی جام جهانی هم به رویاهای بن سلمان افزوده شد

در ادامه رویاپردازی‌های محمد بن سلمان، اعلام شد او برنامه‌هایی برای پیشنهاد میزبانی جام جهانی 2030 از سوی عربستان ارائه کرده است.

میزبانی جام جهانی هم به رویاهای بن سلمان افزوده شد
کد خبر: 491819
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در ادامه رویاپردازی‌های محمد بن سلمان، اعلام شد او برنامه‌هایی برای پیشنهاد میزبانی جام جهانی 2030 ارائه کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از روزنامه تایمز، ولیعهد عربستان به دنبال میزبانی جام جهانی 2030 در این کشور است و حتی برنامه‌های آن را هم تهیه و ارائه کرده است.

این روزنامه بریتانیایی با اشاره به اینکه یک نسخه‌ از این برنامه را از منابع خود به دست آورده نوشت، برای ریاض که تا به امروز به دلیل پخش بدون مجوز مسابقات ورزشی در مظان اتهام و محاکمه است رسیدن به این مهم کار دشواری خواهد بود، این در حالی است که به طور حتم در این زمینه رقبای بسیار جدی‌ای نیز دارد.

تایمز با اشاره به تلاش مشترک بریتانیا و ایرلند برای میزبانی جام جهانی در سال 2030 خبر داد، کشورهای دیگری همچون اسپانیا و پرتغال، پیشنهاد مراکش و پیشنهاد مشترک آرژانتین، پاراگوئه و اروگوئه برای این میزبانی نیز جزو رقبای بن سلمان خواهند بود.

به گفته کارشناسان، محمد بن سلمان بیش از آنکه به فکر توسعه ورزش در کشور خود باشد، در پی بهبود چهره خویش در مجامع بین‌المللی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها