رییس اتاق اصناف ایران:

کاهش ارزش پول ملی، آرامش را از بخش خصوصی گرفت

رییس اتاق اصناف ایران گفت: یکی از مواردی که آرامش بخش خصوصی را گرفته است کاهش ارزش پول ملی است که باعث شد سرمایه بسیاری از واحدهای تولیدی و اقتصادی تحلیل برود.

کاهش ارزش پول ملی، آرامش را از بخش خصوصی گرفت
کد خبر: 491921
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۱۰:۳۲:۰۶

اعتمادآنلاین| سعید ممبینی در جلسه امروز فعالین اقتصادی با محسن رضایی اظهار داشت: یک اصل کلی برای فعالین اقتصادی این است که بتوانند در آرامش خاطر بتوانند کار و تولید ثروت کنند و این ثروت را در سرمایه‌گذاری صنعت کشور قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اما مدت‌ها است که فعالین اقتصادی نمی‌توانند در آرامش کار کنند.

وی افزود: یکی از مواردی که آرامش بخش خصوصی را گرفته است کاهش ارزش پول ملی است که باعث شد سرمایه بسیاری از واحدهای تولیدی و اقتصادی تحلیل برود.

رئیس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: افزایش نرخ ارز توان رویارویی بسیاری از واحدهای مختلف با مشکلات را گرفت. الان هم تئوری‌های مختلفی مطرح می‌شود که اگر قیمت ارز کم شود چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد، چه مشکلاتی ایجاد شود و اگر افزایش یابد چه اتفاقاتی می‌افتد.

ممبینی با انتقاد از عدم توجه به توصیه‌های اتاق‌های اصناف گفت: ما 400 اتاق اصناف و 7800 اتحادیه صنفی داریم که نقش مشاوره‌ای برای بخش‌های مختلف اجرایی را دارند اما متأسفانه تاکنون به پیشنهادات و توصیه‌های آنها توجهی نشده است. امیدواریم پس از این اتاق اصناف و تعاون بیشتر در تصمیم‌گیری‌های دخیل شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها