«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا| لذت فارغ‌التحصیلی در 97سالگی چگونه است؟

یک مرد آمریکایی که زمان جنگ جهانی دوم به خاطر شرکت در جنگ ترک تحصیل کرده بود بعد از سال‌ها موفق شد ادامه تحصیل دهد و مدرک خود را از همان دانشگاه دریافت کند.

دور دنیا| لذت فارغ‌التحصیلی در 97سالگی چگونه است؟
کد خبر: 491967
|
۱۴۰۰/۰۳/۲۱ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک مرد آمریکایی که زمان جنگ جهانی دوم به خاطر شرکت در جنگ ترک تحصیل کرده بود بعد از سال‌ها موفق شد ادامه تحصیل دهد و مدرک خود را از همان دانشگاه دریافت کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از رسانه‌ها، بیل گاسیت 97ساله که در اوان جوانی به دانشکده لینکلن پیوسته بود با آغاز جنگ جهانی دوم خود را در نیروی هوایی آمریکا یافت و بعد از پایان جنگ هم مشکلات زندگی و خانواده او را از تحصیل باز داشت.

دانشکده لینکلن که در ایالت ایلینوی قرار دارد در این باره اعلام کرد: این مرد مسن در سال 2019 به اینجا مراجعه و خواستار بازگشت به تحصیل شد و با وجود آنکه این ترک تحصیل مربوط به دهه 40 میلادی بود، مدیریت دانشکده با بازگشت او موافقت کرد چون اشتیاق گاسیت را برای کسب مدرک تحصیلی بعد از 80 سال به خوبی احساس کرد.

این مرد آمریکایی سپس موفق شد سال 2020 در رشته ادبیات فارغ‌التحصیل شود، اما باز هم یک حادثه غیرمترقبه به نام شیوع ویروس کرونا جشن فارغ‌التحصیلی او را به سال 2021 موکول کرد و دست آخر چند روز پیش به این مهم نایل شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها