کد خبر: 492026
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۱۲:۴۴:۳۸
| |

عضو شورای شهر تهران:

وضعیت ایمنی تهران خوب است

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت ایمنی پایتخت گفت: بر اساس اعلام سازمان آتش‌نشانی با خرید چهار پهباد و تجهیزات پیشرفته برای آتش نشانی، امروزه تهران از لحاظ ایمنی در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

وضعیت ایمنی تهران خوب است
کد خبر: 492026
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۱۲:۴۴:۳۸

اعتمادآنلاین| مجید فراهانی پس از استماع سخنان شهردار تهران در دویست و نودو نهمین جلسه شورای شهر تهران گفت: پنجشنبه 30 دی ماه ساختمان پلاسکو در چهارراه استانبول در مرکز تهران پس از آتش سوزی 4 ساعته به طور کامل فروریخت که بیش از 20 کشته و 235 مجروح به خود دید و همچنین 1500 میلیارد تومان در همین مورد زیان دیدیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: به مسئله ایمنی و جان شهروندان در این گزارش و تهیه نردبان ها در گزارش ملی پلاسکو به عنوان یکی از ضعف ها اشاره شد.

تجهیزاتی در سال 97 بر خلاف هزینه های این صنعت فراهم شد. این تجهیزات در شرایط تحریم و بالا رفتن قیمت ارز به سختی ممکن شد و هر ست کامل آتش نشانی بیش از 110 میلیون تومان ارزش دارد. برای هر یک از نردبان ها هم 40 میلیون دلار هزینه شد.

وی تاکید کرد: بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی با خرید چهار پهباد و این تجهیزات ، تهران از لحاظ آتش نشانی و ایمنی در وضعیت خوبی به سر می برد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها