کد خبر: 492058
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۱۳:۲۲:۳۵
| |

امیرپورهاشم،ملی‌پوش دوچرخه‌سواری:

تا روز آخر از رفتن به المپیک ناامید نمی‌شوم/ هیچ کدام از وعده‌هایی که به ما دادند محقق نشد

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری گفت: قرار بر این بود از سمت فدراسیون و کمیته ملی المپیک به ما حقوق تعلق بگیرد، اما تا به الان هیچکدام از وعده‌ها تحقق پیدا نکرده است.

تا روز آخر از رفتن به المپیک ناامید نمی‌شوم/ هیچ کدام از وعده‌هایی که به ما دادند محقق نشد
کد خبر: 492058
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۱۳:۲۲:۳۵

اعتمادآنلاین| امیر پورهاشمدرباره برنامه‌هایش برای حضور در تیم ملی دوچرخه‌سواری اظهار داشت: حدود چند روز پیش در نمک آبرود اردوی تمرینی داشتیم و خداراشکر تمرینات در آنجا به خوبی پیگیری شد اکنون هم منتظریم تا فدراسیون برنامه جدیدش را به ما اعلام کند، هر چند فعلاً چیزی مشخص نیست.

به گزارش میزان، وی ادامه داد: فدراسیون می‌خواست مسابقات برون مرزی تو اروپا را برای ما فراهم‌کند، اما این اتفاق برای ما رخ نداد و تصمیم بر این گرفته شد تا ما را به مسابقات ترکیه بفرستند. خوشبختانه در اردوی نمک آبرود در روز‌های پایانی در یک مسابقه درون اردویی که حکم انتخابی تیم ملی را داشت توانستم عنوان نخست دست پیدا کنم.

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری تصریح کرد: نظر مربی خیلی مهم و تاثیرگذار است که چه کسی به عنوان تنها رکابزن از ایران به توکیو برود. از آنجایی که به مسیر المپیک با تخصص من شباهت فراوانی دارد در صورت رفتن به المپیک می‌توانم بهترین اتفاق ممکن را رقم بزنم. در این مدت همیشه در مسابقات به نتایج خوبی دست پیدا کرده ام، اما باید بگویم نظر نهایی بر عهده مربی است.

پورهاشم ادامه داد: حضور در المپیک بزرگترین آرزوی هر ورزشکاری است و من‌ هم از این قاعده مستثنی نیستم. سعی میکنم تا روز آخر ناامید نشوم و تلاش خودم را به نحو احسن انجام دهم. قرار بر این بود از سمت فدراسیون و کمیته ملی المپیک به ما حقوق تعلق بگیرد، اما تا به الان هیچکدام از وعده‌ها تحقق پیدا نکرده است. به دلیل کووید 19تمام مسابقات در لیگ چین تا سال آینده به حالت تعطیلی در آمده و از همه بدتر تور آذربایجان هم که قرار بود برگزار شود به دلیل شرایط نامساعد بیماری کرونا لغو شد تا از این رو امتیازات مهمی را در این مدت انجام دهم.

وی خاطر نشان کرد: خیلی از دوچرخه سواران از بی توجهی دلسرد شده اند، زیرا دوچرخه سواری تنها معدود چند رکابزن نیست و بقیه هم در آن حضور دارند و باید به همه به یک چشم نگاه شود. متاسفانه خیلی از باشگاه‌ها خودشان را به خواب زمستانی زده‌اند و پیشنهادات مالی آنها هم خیلی چشمگیر نیست تا در لیگ رکاب بزنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها