سوء قصد به وزیر دولت اوگاندا/دختر و راننده اش کشته شدند

کاتومبا وامالا (Katumba Wamala ) در یک سوء قصد که منجر به کشته شدن دختر و راننده‌اش شد، جان سالم به در برد.در این حادثه که خودروی وامالا از سوی مردان مسلح ناشناس هدف گلوله قرار گرفت، این وزیر دولت اوگاندا زخمی شد.

سوء قصد به وزیر دولت اوگاندا/دختر و راننده اش کشته شدند
کد خبر: 492064
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۱۳:۲۷:۵۰

اعتمادآنلاین| وزیر کار و حمل و نقل اوگاندا امروز (سه شنبه) از یک حادثه سوء قصد، جان سالم به در برد.

به گزارش ایرنا، «رویترز» گزارش کرد: «کاتومبا وامالا» (Katumba Wamala ) در یک سوء قصد که منجر به کشته شدن دختر و راننده‌اش شد، جان سالم به در برد.

در این حادثه که خودروی وامالا از سوی مردان مسلح ناشناس هدف گلوله قرار گرفت، این وزیر دولت اوگاندا زخمی شد.

به گفته سخنگوی ارتش اوگاندا و گزارش رسانه‌های محلی، افراد مسلح صبح امروز به سمت خودروی حامل وامالا شلیک کردند که منجر به زخمی شدن فرمانده پیشین ارتش این کشور شد.


شبکه تلویزیونی محلی NBS نیز گزارش داد که چهار مهاجم سوار بر موتورسیکلت به سمت خودروی حامل ژنرال کاتومبا وامالا در حومه «کامپالا» (Kampala ) پایتخت در «کیاساسی»(Kiasasi) تیراندازی کردند.


سرتیپ «فلاویا بیکواسو» ( Flavia Byekwaso ) سخنگوی ارتش اوگاندا نیز به رویترز گفت که وامالا در جریان این تیراندازی زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.


اوگاندا در سال‌های اخیر شاهد چندین حادثه ترور مرموز مقامات برجسته این کشور شرق آفریقا بوده است. یک نماینده مجلس، یک افسر ارشد پلیس، مقام ارشد دادستانی و رهبران ارشد مسلمان اوگاندا از جمله قربانیان این ترورها بوده‌اند. تقریبا تمامی این ترورها توسط مهاجمان و با موتورسیکلت انجام شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها