کد خبر: 492132
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۱۵:۳۰:۱۹
| |

نشست کلاب هاوس فعالان حوزه شهر هوشمند با کاندیداهای حوزه فاوا در انتخابات شورای شهر تهران

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، اولین نشست مجازی فعالان حوزه شهر هوشمند و کمیسیون IOT با کاندیداهای حوزه فاوا در انتخابات شورای شهر تهران را برگزار می‌کند.

نشست کلاب هاوس فعالان حوزه شهر هوشمند با کاندیداهای حوزه فاوا در انتخابات شورای شهر تهران
کد خبر: 492132
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۱ ۱۵:۳۰:۱۹

اعتمادآنلاین| اولین نشست کلاب هاوس این سازمان به گفت‌وگو و تبادل نظر فعالان حوزه شهر هوشمند و اعضای کمیسیون IOT با کاندیداهای حوزه فاوا در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران اختصاص خواهد یافت.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، علی اصغر قائمی، مدیرعامل سابق سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، خسرو سلجوقی، عضو اسبق هیأت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران، حبیب الله نوروزی، کارشناس توسعه تجارت الکترونیک، نهاد ریاست جمهوری، افشین ریاحی، مدیرعامل شرکت کسب و کار الکترونیک ستاره ایرانیان و سیدمجید عبدالصالحی، رئیس هیأت مدیره شرکت ارمغان راه طلایی مهمانان این برنامه و از جمله کاندیداهای حوزه فناوری هستند که در این نشست حضور دارند.

در این نشست، آزاد معروفی عضو هیأت مدیره و رئیس کمیسیون IOT و اعضای این کمیسیون و محمدرضا معبودیان اصفهانی، رئیس کمیسیون هوش مصنوعی و اعضای این کمیسیون مهمانان این برنامه را همراهی کرده و پرسش‌ها و چالش‌های حوزه کسب و کارشان در حوزه مدیریت شهری را مطرح می‌کنند.

گفتنی است حضور در این نشست برای تمامی علاقه‌مندان و فعالان حوزه فاوا آزاد است و حاضران می‌توانند پرسش‌های خود را در این حوزه طرح کنند.

این نشست مجازی در روز چهارشنبه، 12 خرداد 1400، ساعت 21 تا 22:30 در کلاب هاوس «نصر تهران» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این گفتگو به اینجا مراجعه کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها