مهدی علی‌نژاد در حاشیه مجمع انتخابات فدراسیون شطرنج مطرح کرد:

مشکل استقلال تا چند روز دیگر حل می‌شود/ سعی می‌کنیم تا پایان دولت فدراسیونی بلاتکلیف نماند

معاون وررش حرفه ای و قهرمانی وزارت‌ ورزش و جوانان گفت: ظرف چند روز آینده برای بررسی مشکلات اعضای هیات مدیره استقلال جلسه ای برگزار می‌شود و تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

مشکل استقلال تا چند روز دیگر حل می‌شود/ سعی می‌کنیم تا پایان دولت فدراسیونی بلاتکلیف نماند
کد خبر: 492378
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۱:۳۳:۰۸

اعتمادآنلاین| مهدی علی نژاد پس از پایان انتخابات فدراسیون شطرنج در جمع خبرنگاران در خصوص انتخابات گفت: این فدراسیون قریب به 15 ماه بود که با سرپرست اداره می شد، امروز خوشحالم که انتخابات برگزار و در دور دوم رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش ایسنا،وی درباره جذب مربی خارجی در این فدراسیون افزود: در این زمینه فدراسیون باید به‌ دنبال مربی خارجی باشد و ما از رییس جدید توقع داریم که وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد.

علی نژاد با بیان این که ظرف چند روز آینده جلسه‌ای با اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال برای رفع مشکلات این باشگاه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ظرف یکی، دو روز آینده جلسه ای با اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه خواهیم داشت تا اختلاف بین اعضا را کاهش دهیم و تصمیم درستی گرفته شود.

علی نژاد درباره جذب دستیار خارجی توسط فرهاد مجیدی گفت: فدراسیون فوتبال مرجع ممنوعیت استفاده از مربیان خارجی‌ است و آن‌ها باید درباره دستیار جدید فرهاد مجیدی حرف بزنند.

وی اضافه کرد: 3 فدراسیون در تیر ماه شاهد برگزاری مجامع انتخاباتی خواهند بود و تلاش می‌کنیم تا وزارت‌خانه را در شرایطی به دولت بعدی منتقل کنیم که هیچ فدراسیونی بلاتکلیف نباشد.

معاون وزیر ورزش همچنین درباره تیم ملی فوتبال افزود: تیم ملی فوتبال نماینده 80 میلیون نفر است و همه مردم در هر رده سنی عنایت ویژه‌ای به تیم ملی فوتبال دارند. با توجه به وضعیت دور رفت و نتایج نامناسب تیم ملی، کار دشوار است ولی فکر می‌کنم بچه‌های ما با پتانسیل خودو با همت و غیرت و تدابیر فدراسیون فوتبال، از این مرحله صعود می‌کنند. مسئولیت کارهای تیم ملی با فدراسیون است و ما دخالتی نداریم.

علی نژاد اضافه کرد: با کمک سازمان برنامه و بودجه حدود 30 میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال پرداخت کردیم تا دغدغه‌ای وجود نداشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 2 ماه ابتدایی سال 81 میلیارد تومان به فدراسیون‌ها کمک شامل بودجه سالیانه کردیم که رقم کم‌سابقه‌ای بوده است. ما المپیک و پارالمپیک را پیش‌رو داریم و تلاش کرده‌ایم هیچ دغدغه مالی نداشته باشند، تمام فدراسیون‌ها ملزم به درآمدزایی هستند و باید منابع مالی به فدراسیون‌ها تزریق کنند. این درست نیست که وزارت ورزش تمام بار مالی را برعهده بگیرد، روسای فدراسیون‌ها باید برنامه‌ریزی مالی داشته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها