حوزه هنری «باغ ارم» را منتشر کرد/ به دنبال تلفیق عناصر مشترک

مرکز موسیقی حوزه هنری در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود آلبوم «باغ ارم» به آهنگسازی ارشاد رازانی و خوانندگی مهدیا علیزاده را پیش روی مخاطبان قرار داد.

حوزه هنری «باغ ارم» را منتشر کرد/ به دنبال تلفیق عناصر مشترک
کد خبر: 492429
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۲:۴۳:۰۴

اعتمادآنلاین| آلبوم «باغ ارم» یکی از محصولات جدید مرکز موسیقی حوزه هنری است که به آهنگسازی ارشاد رازانی آهنگساز و نوازنده سازهای سه تار، گیتار و گیتار الکتریک و صدای مهدیا علیزاده خواننده موسیقی ایرانی و نوازنده دیوان منتشر شده است.

به گزارش مهر، در توضیح این آلبوم آمده است: «گروه راهی به صورت جدی کار خود را با انتشار قطعه «دلم گرفت» در سال 1396 آغاز کرد.

این گروه عنوان می‌کند که در حوزه موسیقی به دنبال تلفیق عناصر مشترک در موسیقی ملل است و جلوه این نگاه در آلبوم باغ ارم سبب هم‌نشینی موسیقی‌های الکترونیک، سنتی ایرانی و کلاسیک غربی با تنظیم‌های امروزی شده است.

در فضای موسیقایی این آلبوم همراهی غزل به‌عنوان یکی از قالب‌های اصیل شعری ایران، علاوه بر غنای محتوایی، شرایط عمیق‌تری را برای تلفیق موسیقی‌های مختلف ایجاد کرده است.»

«باغ ارم» با شعر فاضل نظری، «ما نخواستیم» با شعر مجید ترکابادی، «چشم تو» با شعر سجاد سامانی، «دلم گرفت» با شعر مجید ترکابادی، «اقرار» با شعر محمد علی مقیمی، «سفر به خویشتن» با شعر محمد علی مقیمی، «عاشق تنها» با شعر سجاد سامانی، «سکوت» با شعر محمد علی مقیمی قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.

ارشاد رازانی آهنگساز و سرپرست گروه، مهدیا علیزاده خواننده، ارشاد رازانی و مهدی ایرانی تنظیم کنندگان، محمد شکاری - مهدی شکاری - هادی شکاری و ارشاد رازانی نوازندگان گیتار، آتنا اشتیاقی نوازنده ویولنسل، سیاوش طاهریان نوازنده کمانچه، علیرضا بابایی نوازنده پیانو، ارشاد رازانی نوازنده سه تار، مهدیا علیزاده نوازنده دیوان، سمیرا پاکباز نوازنده دودوک، علیرضا مدنی نوازنده آکاردئون، مهدی ایرانی افکت، لانچ پد و الکترونیک، سروش بخشش مدیر تولید، کارگاه نگاره و گرافیک سوره (امور هنری و گرافیک)، علیرضا خدامرادی طراح گروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

آلبوم «باغ ارم» با شماره ثبت اثر 9936 در مرکز موسیقی حوزه هنری پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها