کد خبر: 492478
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۳:۵۱:۵۰
| |

برگزاری نشست کادر اعزامی کاروان به المپیک و تاکید بر ایجاد آرامش

نشست کادر سرپرستی اعزامی به المپیک توکیو به ریاست سجادی برگزار شد.

برگزاری نشست کادر اعزامی کاروان به المپیک و تاکید بر ایجاد آرامش
کد خبر: 492478
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۳:۵۱:۵۰

اعتمادآنلاین| دومین نشست اعضای کادر سرپرستی کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو به ریاست سید نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در حالی برگزار شد که شرح وظایف هر عضو و بخش کاروان تشریح و به مسئول مربوطه ابلاغ شد.

به گزارش فارس، در ابتدای این نشست سجادی با تاکید بر ایجاد شرایطی آرام و بدون دغدغه برای کاروان اعزامی از تک تک اعضا خواست تا در طول بازیها نیز با همین اولویت فعالیتهای خود را پیگیری کنند.

وی گفت: شکی نیست که در طول بازیها ورزشکاران و کادر فنی بنا بر روز و ساعت رویداد، شرایط خاص روحی و روانی متغیری خواهند داشت که این موضوع مهمترین نوع حساسیت و توجه کادر سرپرستی را می طلبد. بدین معنا که از شما انتظار می رود با درک این شرایط و با بهترین نوع برخورد و رفتار در ایجاد آرامش روحی و روانی برای اعضای کاروان تلاش و کوشش کنید.

در ادامه نشست سجادی به تشریح ریز وظایف هر کدام از مسئولین فنی، رسانه، تشریفات، حراست و امنیت، پزشکی، مالی، اسکان و تغذیه کاروان پرداخت و اعلام کرد که مسئولین هر بخش موظفند ضمن پیاده سازی امور محوله به سایر بخش های کاروان نیز در صورت لزوم کمک کنند و با انجام یک کار تیمی فضایی مناسب و بی دغدغه را برای کاروان و افراد اعزامی فراهم کنند.

در ادامه هر کدام از اعضا گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه فعالیتی خود را به سرپرست کاروان ارائه دادند.

در آخر خرداد ماه اولین نشست هماهنگی کادر سرپرستی با سرپرستان و سرمربیان رشته های اعزامی به المپیک 2020 توکیو برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها