کد خبر: 492485
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۴:۰۴:۱۰
| |

رونمایی از نفرات تاثیرگذار حریف فردای تیم ملی ایران

هنگ کنگ تیمی که به بحرین نباخت

تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ در شرایطی به دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی پا می‌گذارد که 3 بازیکن بیشترین حضور را در ترکیب این تیم در دور رفت داشتند.

هنگ کنگ تیمی که به بحرین نباخت
کد خبر: 492485
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۴:۰۴:۱۰

اعتمادآنلاین| اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در دور برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی فردا در ورزشگاه المحرق برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، حریف تیم ملی فوتبال ایران تا پایان دور رفت بازی‌ها از 5 بازی 5 امتیاز کسب کرده است.شاگردان میکسو پاتلاینن در دور رفت مسابقات تنها موفق به شکست کامبوج با نتیجه 2 بر صفر شده‌اند و مقابل بحرین و کامبوج در دور رفت به تساوی رسیدند.هنگ‌کنگ در دور رفت موفق شد تیم ملی بحرین را متوقف کند و یکی از تساوی‌های خود در این مسابقات در مقابل میزبان دور برگشت مسابقات رقم خورده است. این در حالی است که تیم ویلموتس در دیدار مقابل بحرین تن به شکست داد.

چون لوک تان، روبرتو و جیمز استفان 3 بازیکن این تیم در 5 بازی گذشته این تیم بیشترین حضور را داشتند. لوک تان 5 بازی، روبرتو 4 بازی و جیمز استفان 3 بازی برای این تیم انجام داده که هر کدام موفق به ثبت 1 گل در مسابقات مقدماتی جام جهانی شدند.

هنگ کنگ

لوک فونگ هافبک تیم لی‌من هنگ کنگ که در سال 2013 به تیم ملی این کشور دعوت شده بود این بار مجددا به اردوی این تیم فراخوانده شده است. وی 28 ساله است و احتمالا در دیدارهای پیش رو در ترکیب ثابت قرمزپوشان به میدان خواهد رفت.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ 19 به وقت تهران در ورزشگاه المحرق بحرین برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها