سعید جلیلی به استودیو معاونت صدا نرسید

روابط عمومی رادیو فرهنگ اعلام کرد، سعید جلیلی برای ضبط برنامه های فرهنگی در زمان تعیین شده به استودیو معاونت صدا نرسید و برنامه «انتخاب و فرهنگ» از این نامزد انتخاباتی امروز پخش نمی شود.

سعید جلیلی به استودیو معاونت صدا نرسید
کد خبر: 492487
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۴:۰۶:۱۹

اعتمادآنلاین| روابط عمومی رادیو فرهنگ اعلام کرد، سعید جلیلی برای ضبط برنامه های فرهنگی در زمان تعیین شده به استودیو معاونت صدا نرسید و برنامه «انتخاب و فرهنگ» از این نامزد انتخاباتی امروز پخش نمی شود.

به گزارش ایسنا، برنامه «انتخاب و فرهنگ» چهارشنبه، 12 خردادماه ساعت 17 به پخش سخنان سعید جلیلی، نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اختصاص داشت که به علت ضبط نشدن، برنامه پخش نخواهد شد.

در توضیح این خبر همچنین آمده است: «پخش برنامه «انتخاب و فرهنگ» آقای سعید جلیلی، نامزد محترم ریاست جمهوری به مدت 40 دقیقه بود که این نوبت بر اساس قرعه کشی تعیین و به نماینده قانونی و ستاد انتخاباتی ایشان اعلام شده است. از آنجا که ستاد انتخاباتی آقای سعید جلیلی در فرصت قانونی قادر به ضبط برنامه نشده است، این برنامه پخش نخواهد شد.»

بر اساس این گزارش، سعید جلیلی شامگاه گذشته در حاشیه حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو، خطاب به اصحاب رسانه گفته بود: اگر من رئیس جمهور شدم باید اگر کم و کاستی در کار دولتم بود رسانه از من انتقاد کند و سایه به سایه من حرکت کند تا همه مشکلات رفع شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها