بازیگر «پیتون پلیس» درگذشت

رابرت هوگان بازیگر کهنه‌کار سریال‌های قدیمی و جدید در سن 87 سالگی از دنیا رفت.

بازیگر «پیتون پلیس» درگذشت
کد خبر: 492503
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۴:۲۱:۳۹

اعتمادآنلاین| رابرت هوگان بازیگر تلویزیون که در بیش از 100 برنامه متنوع تلویزیونی جلوی دوربین رفته بود در 87 سالگی درگذشت.

به گزارش مهر، به نقل از ورایتی، به گفته خانواده وی، این بازیگر که از سال 2013 دچار آلزایمر شده بود، بر اثر ذات‌الریه در خانه‌اش از دنیا رفت.

هوگان که در رشته مهندسی در دانشگاه نیویورک تحصیل می‌کرد، به توصیه استادش وارد رشته هنر شد و پس از آن به مدت 6 دهه در این عرصه فعالیت کرد.

وی که هم در کالیفرنیا و هم نیویورک کار می‌کرد در برنامه‌های متعدد خانوادگی تلویزیونی نقش‌آفرینی کرده بود.

کارنامه تلویزیونی وی به دهه 1960 بازمی‌گردد و در برگیرنده عناوین متعددی از جمله «قهرمان‌های هوگان»، «شوی دونا رید»، «منطقه گرگ و میش»، «رویای جینی را دارم»، «روزی در زمان»، «وایر»، «بیمارستان عمومی»، «پیتون پلیس» و شماری از اپیزودهای «نظم و قانون» می‌شود.

وی همچنین بخشی از فعالیت‌هایش را به تئاتر اختصاص داده بود و جایزه منتقدان سال 1998 را برای بازی در نقش وکیل کلارنس دارو در نمایش «هرگز گناهکار» از آن خود کرده بود. یک سال بعد وی در نمایش اوریجینال آرون سورکین در برادوی با عنوان «چند مرد خوب» روی صحنه رفت.

به تازگی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو، شخصیت دی کاپریو یعنی ریک دالتون در هنگام تماشای یک قسمت از «اف‌بی ای» نام هوگان را فریاد کشیده و او را تحسین کرده بود.

ماری هوگان همسر رمان‌نویس این بازیگر که 38 سال زندگی مشترک با هم را پشت سر گذاشته‌اند، از دوستان و خانواده خواست تا به جای ارسال گل، مبالغ مورد نظر را به انجمن آلزایمر اهدا کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها