کد خبر: 492506
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۴:۲۴:۲۴
| |

توضیحات اولیانوف درباره نشست امروزش با عراقچی:

نشست بسیار خوب و مفیدی بود/رویکردهایمان درباره برخی از موضوعات برجام را روشن کردیم

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی ضمن مفید خواندن نشست امروزش با هیأت ایرانی حاضر در گفت‌وگوهای وین، درباره این نشست توضیحاتی ارائه کرد. 

نشست بسیار خوب و مفیدی بود/رویکردهایمان درباره برخی از موضوعات برجام را روشن کردیم
کد خبر: 492506
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ ۱۴:۲۴:۲۴

اعتمادآنلاین| نماینده روسیه در گفت‌وگوهای برجامی وین دیدار امروز با هیأت ایرانی را مفید خواند و افزود دو طرف رویکردهای خود را درباره موضوعات تحت بررسی در این مذاکرات روشن ساختند.

به گزارش فارس، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی ضمن مفید خواندن نشست امروزش با هیأت ایرانی حاضر در گفت‌وگوهای وین، درباره این نشست توضیحاتی ارائه کرد.

وی در توییتی در این خصوص نوشت: نشست بسیار خوب و مفیدی بود. یادداشت‌های خود را مقایسه و رویکردهای خود درباره برخی از موضوعات تحت بررسی در گفت‌وگوهای وین درباره برجام را روشن کردیم.

پیشتر «کاظم غریب آبادی» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین و همچنین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از برگزاری نشست دوجانبه ایران و روسیه پیش از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام خبر داد و در توئیتی در این باره نوشت: رایزنی دوجانبه دیگری بین ایران و روسیه در گرندهتل و پیش از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام صورت گرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها