درخواست یک فعال سیاسی از کاندیداها برای طرح موضوعات اساسی

محمود میرلوحی فعال سیاسی گفت: مردم بر اثر چالش های اصلی کشوردر رنج هستند و  همه کاندیداها می گویند تحریم ها مشکل زا بوده، اما نمی گویند راه حلشان چیست. اشتغال  و موضوع آب، مشکلات زنان و جوانان، مسئله فن آوری ونو آوری را چرا مطرح نمی کنند؟ باید این موضوعات مطرح شود و برایش راه حل ارائه کنند.

درخواست یک فعال سیاسی از کاندیداها برای طرح موضوعات اساسی
کد خبر: 492616
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ۰۸:۵۰:۲۹

اعتمادآنلاین| میرلوحی از کاندیدها خواست تا به مشکلات اساسی کشور همچون موضوع اشتغال، بحران کم آبی و نیازهای اقشار مختلف مثل زنان و جوانان بپردازند.

به گزارش ایسنا، محمود میرلوحی، اظهار کرد: ما در حوزه معرفی کاندیدا وانتخابات مشکل داریم. در کشورهای توسعه یافته تمام سال احزاب کار می کنند و طی ایامی برای مشکلات کشور برنامه ریزی می کنند و دیدگاه هایشان در تمام حوزه ها مشخص است.

وی ادامه داد: احزاب راهبردهایشان را تنظیم می کنند، بعد بر اساس آن یک کاندیدایی مطرح می کنند و آن کاندیدا نماد یک گفتمان و برنامه مشخص است که حزب و جریانی را نمایندگی می کند؛ اما در کشور ما این وضعیت نیست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: می شود گفت دو جناح در کشور دارای ساختاری هستند که تا حدودی می توانند این ماموریت را انجام دهند؛ اما در این رخدادی که اخیرا صورت گرفت یک جریان را کاملا حذف کرد و یک جریان و جناح میداندار شده است و 5 کاندیدا در عرصه رقابت ها از یک جناح هستند.

وی افزود: در واقع مسابقه ای الان در مواضع و اعلان ها به وجود آمده که توسط افراد یک دستی مطرح می شود؛ مثلا همه از کسری بودجه می گویند، اما در ادامه با وعده وام و یارانه به نوعی خرید رای محترمانه انجام می دهند که خیلی تاسف بار است.

این فعال سیاسی گفت: مردم بر اثر چالش های اصلی کشوردر رنج هستند و همه کاندیداها می گویند تحریم ها مشکل زا بوده، اما نمی گویند راه حلشان چیست. اشتغال و موضوع آب، مشکلات زنان و جوانان، مسئله فن آوری ونو آوری را چرا مطرح نمی کنند؟ باید این موضوعات مطرح شود و برایش راه حل ارائه کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها