نقوی حسینی، نماینده سابق مجلس:

رئیسی به نفع جلیلی کنار نمی‌رود/ رئیسی راه را تا انتها ادامه خواهد داد

سید حسین نقوی حسینی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، درباره وضعیت فعلی جریان اصلاح طلب و اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری گفت: کلیه جریانات اصولگرا و نیروهای  انقلاب بر سر نهایی بودن حجت الاسلام رئیسی اجماع دارند و به هیچ وجه بحثی برای کنار کشیدن وی به نفع سعید جلیلی مطرح نشده است. 

رئیسی به نفع جلیلی کنار نمی‌رود/ رئیسی راه را تا انتها ادامه خواهد داد
کد خبر: 492622
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ۰۹:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| نماینده سابق مجلس به بیان توضیحاتی درباره وضعیت فعلی جریان اصلاح طلب و اصولگرا در انتخابات پیش رو پرداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سید حسین نقوی حسینی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، درباره وضعیت فعلی جریان اصلاح طلب و اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری گفت: کلیه جریانات اصولگرا و نیروهای انقلاب بر سر نهایی بودن حجت الاسلام رئیسی اجماع دارند.

نقوی حسینی در ادامه بیان کرد: حجت الاسلام رئیسی با برنامه و مصمم در صحنه حضور دارد و به هیچ وجه بحثی برای کنار کشیدن وی به نفع سعید جلیلی مطرح نشده است.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه سایر نیروهای اصولگرا مثل سعید جلیلی، قاضی زاده هاشمی و زاکانی برنامه ای برای هماهنگی با رئیسی داشته باشند بین خودشان گفت وگو می شود؛ ولی در بین همین جمع هم مذاکره ای برای کنار کشیدن یکی به نفع دیگری مطرح نشده است.

وی ادامه داد: حجت الاسلام رئیسی محکم در جریان انتخابات حضور خواهند داشتند و با رای بالایی پیروز انتخابات خواهد شد. او راه را تا انتها ادامه خواهد داد.

نقوی حسینی در ادامه درباره وضعیت جریان اصلاح طلبان گفت: در جریان اصلاح طلبان آشفتگی زیادی وجود دارد؛ زیرا این جبهه به دنبال افرادی بود که تائید صلاحیت نشدند و هم اکنون هم درباره مهر علیزاده و همتی اختلاف دارند؛ ولی بعید نیست که بر سر مهر علیزاده و یا همتی اجماعی صورت بگیرد.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه تاکید کرد: امیدواریم شاهد یک انتخابات فعال و پر شور باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها