کد خبر: 492626
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ۰۹:۲۱:۱۲
| |

نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی:

میزان مشارکت و انتخاب اصلح دو موضوعی است که باید به آن توجه کرد

علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی ، درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو گفت: در فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات دو موضوع مد نظر قرار داشت، ابتدا حضور حداکثری مردم و سپس انتخاب اصلح، امیدواریم که در این مقطع از انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران اسلامی همچون گذشته در جهت تقویت آرمان‌های انقلاب اسلامی در انتخابات حضور پرشکوهی داشته باشند.

میزان مشارکت و انتخاب اصلح دو موضوعی است که باید به آن توجه کرد
کد خبر: 492626
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ۰۹:۲۱:۱۲

اعتمادآنلاین| فعال سیاسی نزدیک به اصولگرایان درباره انتخابات 1400 توضیحاتی ارائه داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی ، درباره میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو گفت: در فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات دو موضوع مد نظر قرار داشت، ابتدا حضور حداکثری مردم و سپس انتخاب اصلح، امیدواریم که در این مقطع از انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران اسلامی همچون گذشته در جهت تقویت آرمان‌های انقلاب اسلامی در انتخابات حضور پرشکوهی داشته باشند.

او ادامه داد: خواهش ما این است که مردم به گذشته نامزدها و توانمندی هریک از نامزدها و میزان پایبندی‌شان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و اینکه چه کسی می‌تواند بر مساله اقتصاد، معیشت و مناسبات سیاست خارجی و سایر مشکلاتی که در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی داریم فائق بیاید مد نظر قرار دهند و مقوه مجریه را به ریل اصلی که در راستای انقلاب اسلامی بداند باز گردانند.

رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در پاسخ به این سوال که چه کسی را رقیب اصلی حجت الاسلام رئیسی در انتخابات می‌دانید؟ سکوت کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها