سکانس پایانی جشنواره جهانی فیلم فجر در «سینما آی‌فیلم»

قسمت دوم ویژه برنامه «سینما آی‌فیلم» شامگاه 13 خرداد از شبکه آی فیلم پخش می شود.

سکانس پایانی جشنواره جهانی فیلم فجر در «سینما آی‌فیلم»
کد خبر: 492732
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ ۱۵:۵۶:۱۰

اعتمادآنلاین| برنامه «سینما آی‌فیلم» در طول برگزاری سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در پردیس سینمایی چارسو حضور داشت و ویژه برنامه ای را برای مخاطبان این شبکه در 2 قسمت مجزا تدارک دید.

به گزارش مهر، به نقل از روابط عمومی برنامه «سینما آی‌فیلم» دومین قسمت از این ویژه برنامه به گزارش کاملی از مراسم اختتامیه و گفت و گو با دبیر و معاون جشنواره، نقد و بررسی فیلم‌های برگزیده و گفت و گو با فیلمسازان، منتقدان و اهالی رسانه پرداخته است.

در این ویژه برنامه ضمن گفت وگو با محمدمهدی عسگرپور، امیر اسفندیاری، شادمهر راستین، رضا کیانیان و میترا حجار، گفت و گو با کاوه مظاهری کارگردان فیلم «بوتاکس»، سوسن پرور بازیگر،علیرضا صمدی کارگردان فیلم «صحنه زنی»، پیام احمدی نیا بازیگر، رضا مهدی زاده طراح صحنه، عادل تبریزی کارگردان فیلم «گیجگاه»، بهرنگ علوی بازیگر، احمد بهرامی کارگردان فیلم «دشت خاموش»، مهدیه نساج بازیگر، احسان عبدی پور کارگردان فیلم«میجر»، فروغ قجابگلی بازیگر، تی یام یابنده فیلمساز ومدرس و احسان طهماسبی منتقد را شاهد هستیم.

سی‌وهشتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر، از 5 تا 12 خرداد 1400 به دبیری محمدمهدی عسگرپور در تهران برگزار شد.

«سینما آی‌فیلم» به چهار زبان فارسی، فارسی دری، انگلیسی و عربی روی آنتن می رود.

دومین قسمت از ویژه برنامه «سینما آی‌فیلم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عطا جاوید و اجرای حسام فروتن، امشب پنجشنبه 13 خرداد ساعت 23:30 از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها