کد خبر: 492821
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۱۰:۴۱:۵۴
| |

انتقاد کارشناس فوتبال از عملکرد تیم ملی مقابل هنگ کنگ:

مقابل بحرین نباید اینگونه بازی کنیم

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی ایران اگرچه سه گل به هنگ کنگ زد اما بسیار بی‌برنامه و بدون تاکتیک بازی کرد.

مقابل بحرین نباید اینگونه بازی کنیم
کد خبر: 492821
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۴ ۱۰:۴۱:۵۴

اعتمادآنلاین| مسعود اقبالی در مورد پیروزی سه بر یک ایران مقابل هنگ کنگ اظهار داشت: همانطور که انتظار داشتیم در این مسابقه تیم ملی ایران برنده شد اما جمله‌ای می‌گوییم که شاید برخی خوششان نیاید اما واقعیت این است که من از شیوه بازی تیم ملی مقابل هنگ کنگ شرمنده شدم. برخی گرمای هوا و ناهمواری زمین را بهانه می کنند اما واقعیت این است که تیم ملی ایران در این مسابقه بی برنامه بازی کرد. آیا با این شیوه بازی می‌خواهیم به جام جهانی برویم و بازی کنیم؟

مدرس AFC تصریح کرد: من نظر کارشناسی خود را می‌گویم و مهم نیست اگر برخی خوششان نیاید ولی سه گلی که به هنگ کنگ را زدیم مرور کنید. دو گل اول کاملا اتفاقی بود. گل اول را که اگر یک کودک هم درون دروازه هنگ کنگ بود دریافت نمی‌کرد و گل دوم هم بعد از برخورد با مدافع حریف وارد دروازه شد. فقط روی گل سوم کار تیمی را شاهد بودیم. این تیم ملی به شیوه یک تیم محلی بازی کرد. توانایی کار ترکیبی، شوت و سانتر مناسب را نداشتیم. آن هم در حالیکه هنگ کنگ حریف تمرینی محسوب می شود و باید برنامه‌های تاکتیکی اگر داشتیم در این بازی اجرا می‌کردیم.

کارشناس فوتبال با اشاره به بی‌انگیزگی برخی بازیکنان خاطر نشان کرد: بازیکنان بی‌انگیزه بودند و تخلیه انرژی شده بودند. می‌گویند هوا گرم بود خب به جای اینکه در هوای گرم خودمان بدویم باید توپ را بدوانیم. مقابل تیمی که حریف درجه سه آسیایی بود بد بازی کردیم و برنده شدیم و یک گل هم خوردیم. مقابل بحرین با این شیوه بازی کنیم بازنده می‌شویم.

اقبالی در مورد اینکه تیم ملی بدون بازی تدارکاتی راهی مسابقات شد، عنوان کرد: این مسایل مربوط به قبل از مسابقه است. در این مسابقه 4 بازیکن پرسپولیس در میدان حضور داشتند اما هافبک ما قادر به کنترل ساده توپ نیست و از دادن یک پاس 10 متری عاجز هستیم. این مسایل ابتدایی و پایه‌ای فوتبال است. تفکر بازیکنان بسته بود و در همه پست‌ها بازیکنان بد بازی کردند و حتی توان دویدن هم نداشتند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها